LV RU
www.sudzibas.lv BITE neuzticēšanas klientam

BITE - neuzticēšanas klientam

Sveicināti,kā tad tā,esmu jūsu kliente kopš 2015.gada,tagad kad man radās grūtības ar rēķina apmaksu jūsu man izrādat klaju necieņu un neuzticēšanos.Man kavējas apmaksa par 10 dienām,es jūs brīdināju,bet atdūros pret nesapratni,mani tika atteikts pagarināt atmaksas datums,30.jūlijā izejošie zvani un internets atslēgti. Es nevienu reizi jums nepaliku parāda par šo laika periodu. Vai tiešām ir jāpartrauc ar jums sadarboties un soctīklos visi jabrīdina,kā cūciski jūs izturaties pret saviem patstāvīgiem klientiem.Laikam jums ir laba peļņa un klientu daudzums jums nav svarīgs ,vairs?

01.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Tu Turkey901 01.08.2019

Normāla prakse visos mēdeiju un telekomunikāciju uzņēmumos - viņi Jums sniedz pakalpojumu uz parāda (pēcapmaksa mēneša beigās) + n-tās dienas rēķina apmaksai, tātad bezprocentu aizdevums uz 1,5 mēnesi, Jūs, savukārt, rīkojaties cūciski izmantojot Jums izrādīto uzticēšanos un klaji pārkapjat sadarbības nosacījumus!
Nevarat maksāt - atsakaties no pakalpojuma savlaicīgi!

veesaa007 01.08.2019

Bite necietīs no tā, ka pārtrauksi ar viņiem sadarboties. Bet, aizejot pie LMT vai Tele2, domā, ka līdzīgā situācijā būs cits rezultāts?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes