www.sudzibas.lv BITE Negodīga komercprakse, atbalsta nesniegšana

Bite - Negodīga komercprakse, atbalsta nesniegšana

Bite piekopj negodīgu komercpraksi. Ar ļoti agresīvu mārketinga politiku panāk, ka noslēdz attālināto līgumu, bet pēc tam nav iespējams tikt no viņiem vaļā, jo kārtība nav īsti skaidra un atbalstu viņi šajā jautājumā, kā atteikties no pakalpojuma nesniedz. Konkrēti go3 pakas pieslēgšana. Pakalpojumu uzsākšana ir tāda, ka patvaļīgi uzsāk pakalpojumu, ja nevēlies, tad tev no tā jāatsakās, nevis to dara pēc tam, kad esi izteicis piekrišanu. Kad liekās, kad esi pārtraucis pakalpojumu ar viņiem, pārgājis jau pie cita operatora, vēl turpina pienākt rēķini par go3 pakalpojumu, jo redz tie neatslēdzas ar pārriešanu, kaut par to mājas lapā vai citādi nav atrunāts un par to neinformē. Ja go3 pakalpojuma mājas lapā ir rakstīt, ka visas domstarpības risināt ar bite, tad bite izliekas, ka neko nezin. Kārtība kā atslēdzami citi pakalpojumi nav aprakstīti viņu mājas lapā, savukārt konsultācijas ir nepilnīgas un pārprotams, bet rēķinus turpina piestādīt. Piestāda rēķinus par pakalpojumiem, kas nav nekad izmantoti. Līdz ar to, pirms saistīties ar šādu kompāniju, padomājat.

13.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 13.11.2020

Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot ziņu uz [email protected], lai mēs varētu palīdzēt tikt skaidrībā par šo situāciju un rast risinājumu!
Paldies!

Komentāri (1)

L Leonīds 16.11.2020

piekrītu, man situācija tāda pati, KRĀPNIEKU KANTORIS

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes