Bite - Negatīva pieredze
Esmu bites klients vairākus gadus. Gada griezumā sanāk pabūt vairākas reizes ārpus es valstīm. Agrāk ierodoties ārvalstī Skaisti saņēmu sms, par tarifiem utt. Sms bija arī norādīta instrukcija, Skaisti un jauki par mobīlajiem datiem.
Tagad ierodieties ārvalstī izslēdzōt flight mode uzreiz atnāca sms, ka jūsu datu solis 100 mb par 8.99 eiro ir aktiizēts. Pats jau vainīgs sanāk, vajadzēja pirms lidojuma visu izslēgt, a kurš zināja, ka bite veikusi izmaiņas. Aktivizēju ārvalsts esim mobīlajiem datiem, atstājot bites sim zvaniem un sms. Pēc paris nedēļam atjaunoju esim datus un vajadzēja izslēgt/ieslēgt esim. Kā izslēzu esim atnāk jauna īsziņa no bites, ka jūsu datu solis 100 mb par 8.99 eiro ir aktivizēts. Protams, pats jau vainīgs.
Kas vainas bija iepreikšējai klientu brīdināšanas metodei, ka jāpāriet uz šādu? Klientu audzināšanai būt uzmanīgiem ar savu operātoru? Regulāri tērēt laiku un lasīt izmaiņas?
Pievienot komentāru