www.sudzibas.lv BITE Nedienas ar Bites akcijas telefoniem

Bite - Nedienas ar Bites akcijas telefoniem

Pirmā vēstule Bitei:

Defekts- pakāpeniski samazinās un pazūd lādēšana
2024.gada aprīlī pirku akcijas ietvaros 2 telefonus par viena cenu uz klienta numuru 4409641 Diemžēl ir pagājis pusotrs gads un ABI aparāti jau ir pabijuši KATRS DIVREIZ garantijas remontā!
Katru reizi viens defekts- pakāpeniski samazinās un pazūd lādēšana.
Diemžēl telefoniem atkal sākas vecie niķi...
Šajās remontu reizēs esmu tērējis laiku un degvielu lai vestu telefonus uz / no remonta(Rīga un Ogre)Arī aplikāciju atjaunošana prasa laiku un nervus netrenētam cilvēkam.
Pirmajā reizē negribēju maksāt par to, ko nejūtos vainīgs-datu saglabāšanu remonta laikā. Rezultātā daudzi dati neatgriezeniski pazuda- visi joprojām nav restaurēti...Otrajā reizē samaksāju...
Sakarā ar to ka telefoniem atkal sākas vecās problēmas lūdzu:
1) Lauzt nomaksas līgumu pirms termiņa , atmaksājot nomaksāto summu.
vai:
2) nomainīt esošos aparātus ar līdzvērtīgiem vai labākiem, saglabājot esošo līgumu.
Abos gadījumos prasu degvielas(~40eiro) un datu saglabāšanas (25eiro)kompensāciju, kopā 65 eiro.
Nav saprātīgi ik pa pusgadam dot telefonus garantijas remontā. Kad beigsies garantija, kas tad būs?

Pirmā atbilde no Bites:

Labdien!
Pateicamies par Jūsu vēstuli un detalizēto situācijas aprakstu.
Informējam, ka lēmums par ierīces maiņu vai nomaksas līguma priekšlaicīgu izbeigšanu var tikt pieņemts tikai pēc oficiāla garantijas remonta atzinuma saņemšanas, lai novērtētu ierīces bojājumu raksturu un iespējamo risinājumu.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka degvielas izmaksas par ierīces nogādāšanu garantijas remontā netiek kompensētas.
Jauku dienu!
Ar cieņu ​Ilona Klientu apkalpošanas menedžere Runāju smaidot un rakstu 60 vārdus minūtē.

Otrā vēstule Bitei:

Paldes par ātru atbildi.
Vēršu uzmanību, ka augstākminētie defekti ir hroniski un atkārtoti abiem aparātiem.
Tāpat man nav saprotams , kāpēc nododot/saņemot aparātus GARANTIJAS remontā man ir jātērē 2 savas darba dienas un degvielas izmaksas + datu saglabāšanas izmaksas, ja tā NAV MANA VAINA !

Ja Bite vēlas piesaistīt sev klientu, Sim karti piegādā ar kurjeru uz mājām. Par šādu iespēju garantijas remontam-klusums... Papildus- kad vēlējos iegūt maiņas aparātu uz remontu laiku, klienta centrā Origo man piedāvāja aparātu, kurš a) ražots, kad man mati vēl nebija sirmi , b) ir lietots kā āmurs un suņu rotaļlieta...
Atteicos, jo bija bail, ka šos defektus vēlāk neuzkar man, kā manā ekspluatācijas laikā radītus.

Vairāk ar Jums centīšos nestrīdēšos un nesarakstīties- ja nesaņemšu saprātīgu risinājumu, tad griezīšos Tv(Bez Tabu) un soctīklos( Tiktok, sūdzības.lv, Instagramm un Facebook) lai cilvēki uzmanās, un maksimāli izvairās no šīs kompānijas.

Otrā atbilde no Bites:

Labdien!
Paldies par Jūsu ziņu un detalizēto skaidrojumu.
Vēlamies atgādināt, ka jau iepriekš esam snieguši informāciju par garantijas remonta kārtību, tostarp par aparātu nodošanu/saņemšanu garantijas remontam. Saprotam, ka tas var radīt neērtības, un atvainojamies par sagādātajām grūtībām.
Jauku dienu!
Ilona
Bite Latvija

Komentāri par šo:

1) Redzams, ka firma vienkārši atrakstās un klientu apmierinātība vairs nav svarīga(jo klients jau ir parakstījis līgumu(par to otrais koments)). Tāpat abās atbildēs nekas netiek atbildēts par datu saglabāšanas maksu- Ilona, kura pamanās rakstīt 60 vārdus minūtē( 1 vesels vārds sekundē!), šo tēmu vienkārši nepamana :-))
2) Bite ir atradusi shēmu, kā klientus turēt verdzībā! Tiek paziņots, ka mainās tarifu plāns( tiek piedāvāts jauns pakalpojums , jeb uzlabots esošais, utt.) Tiek piedāvāta ATLAIDE , atjauninot vai pārslēdzot līgumu uz nākamo termiņu.
Tagad garšīgais: ja klients vēlas pamest kompāniju, viņam tiek piemērots līgumsods ATLAIDES apmērā, kas tiek reizināts ar atlikušo laiku līdz termiņa beigām! Diez ko saka likums un PTAC par neizlietotas atlaides ieturēšanu? Juristiem ir komenti?

22.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

I Inga Rutkovska 5 st atpakaļ

Pat nopērkot no Bites kredītā telefonu Samsung A-26 problēmas ir ļoti lielas un caur bites servisu neatrisināmas. Neviens tehniskais darbinieks pat nepārbauda, kapēc neienāk zvans uz telefonu . Ļoti slikts serviss, operators uzreiz saka, lai nesot uz garantijas remontu un citu telefona ierīci izdot uz remonta laiku pat neizskata kā opciju. Sliktākais serviss Latvijā !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus