LV RU
www.sudzibas.lv BITE Necienīga attieksme krīzē

AtrisinātaBITE - Necienīga attieksme krīzē

Sveiki kungi un Dāmas. Liekas ka tiešām šajā krīzes laikā sajukušas prātā pat tādas kompānijas kā bite. Situācija sekojoša krīzes laikā bez liekām emocijām un mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj 1. Grupas invalīdu ar kustību traucējumiem bes jeb kādie sasariem un neielaižoties nekādās diskusijās, (bites izpratnē pasaulē nav krīzes) galvenais ir izsist naudu no klienta par pakalpojumiem, kuru nevar apmaksāt krīzes iemeslu dēļ darbinieki praktiski nodarbojās ar šantāžu un draudiem. Šo situāciju varētu nosaukt, visi apstākļi labi lai iedzīvotos..

P. S. Kaunas dzīvot un strādāt plecu pie pleca ar tādiem līdzpilsoņiem.

01.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Zigmārs Āboliņš 01.04.2020

Ieklausīties klienta teiktajam un rakstītajam.

Atbilde no Bite Latvija Pārstāvja atbilde 01.04.2020

Sveiki! Lūdzu sazinaties ar mums, rakstot situācijas aprakstu epastā uz [email protected]
Palīdzēsim tikt skaidrībā un visu nokārtot!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Zigmārs Āboliņš 02.04.2020

Diemžē nekas šajā problēmā nav mainījies un Bites komanda cenšoties saglabāt labo reputāciju uzrakstot standarta atbildi un radot maldinošu iespaidu par risinājumu.
Vai man ir jāturpina lūgties personīgā sarakstē. Vai tomēr publisi vēlaties apspriest šo problēmu?

Atbilde no Bite Latvija Pārstāvja atbilde 02.04.2020

Mēs neesam tiesīgi publiski apspriest konkrētās situācijas un rīkoties - klientu dati nav publiski izpaužami un ir mums ļoti svarīgi. Lai tiešām tikt skaidrība, mums nepieciešama papildu informācija epastu privātajā sarakstē.

Komentāri (5)

T Turkey901 01.04.2020

Nodarboties vai nenodarboties ar labdarību ir katra indivīda brīva griba!
Tikpat labi Jūs pats varat šāda veida labdarībai pievērsties un apmaksāt telefona rēķinus visiem vai atsevišķiem krīzes skartajiem invalīdiem un pensionāriem, ja nauda spiež kabatu!

R RXX 01.04.2020

Nu skaisti, tagad neapmaksāta pakalpojuma atslēgšana skaitās “izspiešana” un “necienīga attieksme”! 😁

Zigmārs Āboliņš 04.04.2020

Neiet runa par rēķininu nemaksāšanu tieši otrādi . Ir runa par vienošanos kā nodzēst izveidojušos parādu. Un ja komanda to nesaprot un ielaižās netbilstošas informācijas sniegšanā. Tad tas liek cilvēku aizdomāties par lojalitāti pret klientu.
Metodes ar kādām tas tiek darīts ir līdzīgas Deviņdesmito gadu izspiešanas metodēm. Par to iet runa!

A AK-74 01.04.2020

Kādai ir jābūt parāda summai lai ko šādu rakstītu? Kādai? Gadu nav maksāts?

T Turkey901 02.04.2020

"Diemžē nekas šajā problēmā nav mainījies un Bites komanda cenšoties saglabāt labo reputāciju uzrakstot standarta atbildi un radot maldinošu iespaidu par risinājumu.
Vai man ir jāturpina lūgties personīgā sarakstē. Vai tomēr publisi vēlaties apspriest šo problēmu?"

Atmaksā parādu un tiksi pie sakariem, ko ar Tevi tērēt laiku un daudz runāt?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes