LV RU
www.sudzibas.lv BITE Neadekvāti rēķini, neatsaucīgs personāls, klienta ignorēšana

BITE - Neadekvāti rēķini, neatsaucīgs personāls, klienta ignorēšana

Sāksim kā privātpersonai - 2 nummuri, abiem tarifs bezlimita, bet rēķins katru mēnesi bija 170 eur, neatkarīgi no tā, vai atrados Eiropā vai nē. Turklāt katru gadu viņš proporcionāli palielinājās. Esmu klients 15 gadus! Es aizbraucu uz Turciju, un nedēļas laikā saņēmu rēķinu 640 eur!
Juridiska persona - 2 nummuri, rēķini nāk, bet menedžeris Valters netur par vajadzību 5 mēnešu laikā sniegt atbildi, kāpēc vēl joprojām nav piegādātas sim kartes😁par ko rēķini? Par gaisu laikam.6 epasti ir nosūtīti, ne uz vienu nav atbildes. Kad es zvanu Valters vnm ir aizņemts un tā jau 3 mēnešus. Sveiciens Valteram, esmu pārliecināta, ka viņš pat zin par ko iet runa🙂
man bija ļoti žēl šķirties no nummuriem, bet attieksme vnk grauj! Attieksme, neadekvātie rēķini, kkāda tizla muldēšana, ignorēšana.
15 gadus klients! Ne lojalitātes, nekā. Pēdējos 5 gadus maksāju ik mēnesi ap 200-300 eur par visu. Es. U dzirdējusi vēl no citiem cilvēkiem, laikam ir īpaši indivīdi, uz kuriem var taisit naudu.

21.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Li

Komentāri (5)

Ai aicis24 21.11.2019

Ar saviem numuriem ,jau nav problēmas, pāriet pie cita operatora.

Pacco_al 21.11.2019

Lienītei tikai patīk dižoties, cik daudz viņa maksā un kāda viņa ir biezā, ja par nedēļu Turcijā var izlikt 640.- EUR, bet vis ticamāk dzīve viss ir savādāk un menedžeris Valters to jau sen ir sapratis, tāpēc arī ignorē, lai iet pie cita operatora un tiem smadzenes iznes.
Nezinu, kas ir jādara, lai bezlimitā būtu 200-300 EUR.

Li liennyte 22.11.2019

Diemžēl es stāstu absolūti reālu situāciju.Un šeit nav nekāds sakars un loğika jūsu teiktajam.protams,ka esmu nomainījusi operatoru un man ir prieks,ka rēķins par katru nummuru ir 17,99, turklāt ar iespēju izvēlēties 3 valstis ārpus Eiropas.Nevis 170 par tieši tiem pašiem pakalpojumiem. Šeit raksta sūdzības arī par 5 Eur , jebkurš ir tiesīgs izteikt viedokli un sūdzēties,ja viņš tiek apkrāpts, ja nav labs serviss un ,ja pakalpojums neatbilst samaksai.

Pacco_al 25.11.2019

Lai veicās pie cita operatora un gaidām seriāla nākamo sezonu.

Ai AiK 22.11.2019

Bet protams! JA lieto i-netu Turcija! Viss ir skaidri un gaii rakstts par tarifiem tur vai te! Iztērē lielu naudu paši apzināti un pēkši kāds vainīgs! Ko tik neizdomā lai nemaksātu! :D :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes