LV RU
www.sudzibas.lv BITE Maldināšana un tehnisko problēmu nenovēršana

Bite - Maldināšana un tehnisko problēmu nenovēršana

Bite maldina savus klientus, pieslēdzot aplikāciju pakas, antivīrusus, ekrāna apdrošināšanu - to jūs nevienā rēķinā redzēt nevarat, bet tas sastāda būtisku mēneša maksu.
Tad, kad dodaties novērst tehniskas problēmas, par ko jau divreiz rakstītas sūdzības, viņi apmaina sim karti un piedāvā samazināt rēķinu par 50 centiem, pievienojot vairāk interneta kā pastāvīgam klientam pienākas. Galu galā, parakstot vairākus dokumentus, izrādās, jūs esat parakstījis nevajadzīgu interneta pieslēgumu, no kura nevar atteikties vairākus gadus, bet samazinātais rēķins ir uz aplikāciju pakas noņemšanas, jo par internetu ir jāmaksā atsevišķi.
Izskatot sūdzību par maldināšanu, tiek sniegta atbilde, ka rēķins taču būs samazināts uz aplikāciju pakas rēķina.
Esiet uzmanīgi, tā sen vairs nav kompānija, kur skaidri definēts, kas ir kas. Te mēģina apšmaukt tā, lai paši būtu tīri un nevainīgi, bet jūs galu galā izrādītos muļķis.
Un turklāt ir tehniskās problēmas - nepārtraukti pārtrūkst zvani.
Neizvēlieties šo kompāniju!

Komentāri (1)

A arnitaa 27.11.2019

Muļķības, aplikācijā var precīzi redzēt, par ko un cik tiek maksāts. Arī rēķini bija detalizēti, cik esmu skatījusies, tagad nav sanācis, jo ir aplikācija.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes