www.sudzibas.lv BITE Maldināšana un slikts serviss

Bite - Maldināšana un slikts serviss

Situācija sekojoša-ir vajadzība iegādāties jaunu mobilo tālruni. Izvēlos tālruni un sāku sarunu ar salona personālu.

Par cik zinu,ka uz mana vārda nav neviena brīva numura,uz kura iegādāties ierīci uz nomakasu, es piedāvāju variantu,ka vēletos izmaksāt atlikušo summu par wifi rūteri, kas ir piesaisīts mājas interneta numuram. Šis numurs tad būtu brīvs un es varētu iegādāties vēlamo mobilo tālruni uz nomaksu.

Salona pārdevēja atbildēja,ka šāda darbība nav iespējama, kas mani izbrīnija, jo pirms pārīs mēnešiem biju veicis identisku pirkumu,kur izmaksāju atlikušo austiņu summu un paņēmu uz nomaksu spēļu konsoli.

Darbiniece pastāvēja uz to,ka citu iespēju man nav kā paņemt jaunu numuru un tad būtu iespēja iegādāties mob.tālruni. Tajā brīdī bija akcija,kas deva 2 jaunus numurus labākā cenā nekā vienu atsevisķu nr.

Saprotot,ka citu variantu man nav,bet tālrunis ir nepieciešams, es šim darijumam piekritu.

Pāris dienas vēlāk sazanījos ar Bite klientu apkalpošanas operatoru un izstāstiju šo situāciju un pārjautāju vai tiešām es nevarēju izmaksāt visu atlikušo rūtera summu un izmantot brivi palikušo majas interneta nr. tālruņa iegādei.

Atbilde bija,ka šāda iespēja ir es varēju tā darīt un šie divi jaunie numuri,par kuriem man 2 gadus ir jamaksā man nebija vajadzīgi. Man šie numuri patiešām nav vajadzīgi un nav vēlme par viņiem norēkināties, ja esmu maldināts veikala darbinieku nekompetences vai nezināšanas dēļ.

Īsumā atbilde no Bites atbildīgā kantora bija,ka " Informācija par to, ka nav iespējams veikt ierīces izmaksu netika sniegta. Klients bija salonā, un viņa pienākums bija iepazīties ar līgumu un to parakstīt. Ar savu parakstu klients apliecināja, ka piekrīt līgumam un tā nosacījumiem"
Pēc manas atbidles,ka tie ir meli,jo salona darbiniece man nevienā brīdī nepiedāvāja variantu ar preces izmaksu un pastāvēja uz to,ka man neesot citas izvēles kā ņemt jaunus numurus, bites atbildes nemainīgas,ka atbidle esot sniegta un līgumu esmu parakstījis. Tas jau nekas,ka līgumu parakstīju, jo salona darbiniece bija nekompetenta vai nemācēja savu darbu!

9 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 8 st atpakaļ

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes