LV RU
www.sudzibas.lv BITE Klientu maldināšana

Bite Latvija SIA - Klientu maldināšana

Augusta sākumā nolēmu aiziet no Bites, pirmkārt rēķinu summa katru mēnesi sāka pieaugt, sakaru kvalitāte kļuva zemāka, un pārāk uzbāzīgie telemārketinga darbinieki, kuru nepartrauktie zvani un sms pielika visam punktu... Pēdēja saruna ar darbinieci, kura uzstājīgi mēģināja iesmērēt bezlimitu ar 40% atlaidi ja es viņiem atvedīšu 4 jaunus klientus, uz manu atbildi meklēt klientus ir viņu darbs sadusmojas, sāka mani aizvainot, lai iemācos skaitīt skaitīt, kadu ekonomiju palaižu garām un ka par tādu milzīgu atlaidi viņa atvestu uz biti visus savus draugus un radus. Pēc tam saruna aizgāja cenu salīdzinājumā ar citām kompanījām, bite pati lētākā un labāka utt, tad tika izteikts piedāvājums 20% atlaide bet jāpieņem minūtes laikā, protams mani neinteresēja nekādas viņu atlaides jo konkurentu kompanija izteica piedāvājumu 9 euro bezlimitam, gan netam gan sarunam plus 5gb eiropa... Visu sarunu uzturēju, tikai, lai saprastu cik nekaunīgi un zemiski var būt bites darbinieki, pret saviem klientiem. Mēnesi pēc aiziešanas (šodien) atnāca pilns rēķins no bites nepilni 20 euro, salona darbiniece atbildēja viss pareizi jūs lietojāt mūsu pakalpojumus augustā 5 dienas, viņiem neesot sistēmas, kura rēķinot summu dienās, tādēļ jāmaksā pilns rēķins, jo es radīju bitei zaudējumus aizejot no viņiem, tādēļ pilns rēķins, par 5 dienu lietošanu. Kāpēc nepilni 20 euro nevis 25 kas, bija mēneša maksa, izpētot patērētāju aizsardzības likumu, rakstīts ja summa nepārsniedz 20 euro, patērētāju likums nedarbojas... Lūk draudzīga bite, kura noplēsis no tevis pat tad, ja neesi viņu klients, kauns...

Ku

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes