www.sudzibas.lv BITE Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko

Bite Latvija - Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko

Uzņēmums jauniešu tarifa plāna vietā ir sadalījis to uz diviem dažādiem tarifu plāniem sākot ar 2021. Gada maiju, skolēnu (līdz 18 gadiem) un jauniešu (18-25) , apskatot maija rēķinu ieraudzīju “jauku” pārsteigumu. Šodien, 1. Jūlijā, sazinājos ar operatoru, lai man pārslēdz tarifu plānu no jauniešu uz skolēnu tarifu plānu, jo mans dēls ir 14. Gadus vecs. Nezinu kāpēc sākotnēji prasīja bērna personas kodu, kad noslēdzu līgumu, ja tagad pēc bērna vecuma, ko redz sistēmā, automātiski nevarējāt pieslēgt tarifu skolēniem, bet gan atstāt jauniešu, kas ir par 5 eiro dārgāks. Man paziņoja, ka skolēnu tarifs man stāsies spēkā tikai no 1. Augusta, lai gan šodien ir 1. Jūlijs un sanāk, ka esmu spiesta pārmaksāt vēl vienu mēnesi. Kāpēc nav iespējams šo tarifu plānu pieslēgt jau no šodienas, kad esmu sazinājusies? Pēc operatora teiktā, ja es pieslēgtu dārgāku plānu, tad, gan var sadalīt proporcionāli dienām, bet ja zemāks tarifu plāns, tad sistēma nevar sadalīt proporcionāli dienām? Cik “zolīda” un “godīga” cenu politika! Ja nevēlos vairs pakalpojumus no šī “godīgā” un draudzīgā uzņēmuma jau ar sesto jūliju, tad, redz man būšot jāmaksā par pilnu jūliju, jo tad arī nevar izrēķināt proporcionāli pakalpojuma sniegšanas dienām? Esmu spiesta lietot pakalpojumu vēl mēnesi vai arī atslēgšanas gadījumā, sanāk, ka man jāmaksā par pakalpojumu, kurš netiek sniegts. Cik “lieliska” politika? Es esmu tikusi brīdināta par tarifa izmaiņām, bet nepievērsu uzmanību reklāmām, ko sūtīja uz e-pastu, jo nebija minēts, ka konkrēti jūsu tarifu plāns tiks sadārdzināt par 5 eiro, vien vispārēji.

Esmu tik nikna, ka vairāk vairs nevar. Neiesaku nevienam šo "draudzīgo" operatoru!

01.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 02.07.2021

Labdien, paldies par Jūsu ziņu, mums žēl ka radās šāda situācija, lai mēs varētu palīdzēt tikt skaidrībā – raksti mums uz [email protected], lai Tev jauka diena, un atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Tava Bite

G

Komentāri (1)

P PietiekMelot 01.07.2021

Pirmkārt, BITE vienmēr bija jauniešu un skolēnu TP,tāpēc nekāda sadalījumā nebija.
Pašlaik mainījās cenu politika un arī vecums,no kura un līdz kuram drīkst lietot šos plānus.
Man pašai ir 2 numuri BITE,kuriem pirms tam bija jauniešu TP.
Izziņu par izmaiņām saņēmu gan maijā, gan jūnijā,tāpēc manuprāt jūsu niknums ir tikai jūsu vaina,jo izziņas bija skaidri teikts kāpēc un kas mainīsies,ka ari bija pat nosūtīta papīra vēstule.

Par to,kāpēc nevar samainit TP tagad.
Palasiet līgumu un tur skaidri ir teikts kādos gadījumos kas ties mainīts un kad.

Es necenšos aizstāvēt BITE,jo pašai gadījās nepatikšanas ir tiem,bet tādi cilvēki kā jūs,kuri neprot vai negrib lasīt nosacījumus un vaino uzņēmumus savā slinkuma dēļ, man godīgi jau apnika.

Nākamreiz, lasiet līgumus un izziņas, un nevainojiet citus savas vainas dēļ.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes