Bite - Krāpšana,slikts serviss
Izlēmu aiziet no bites operatora pārlieku dārgo reiķinu dēļ,kuri palika tikai lielāki 75eur mēnesī.
Ejot prom noslēdzu visus aktīvos pakalpojumus par kuriem lika samaksāt pilnu mēnesi kaut arī noslēdza tos tajā pašā dienā.
Sanāk ka visu mēnesi maksāju par pakalpojumu kurš bija atslēgts.
Bitē esmu bijis jau no pašiem pirmsākumiem un attieksme pret lojāliem klientiem ir spļāviens sejā un izkrāpt pēc iespējas vairāk naudu no tiem,kad tie pāriet pie cita operatora.
Paldies bitei par gadu ilgo naudas izspiešanu.
Kavēta reiķina apmaksas ziņojums arī atgādina draudu vēstuli
Ja nebūsiet veicis parāda apmaksu noteiktajā termiņā, neapmaksātais(ie) rēķins(-i) tiks nodots(-i) parādu piedziņas kompānijai. Tāpat arī ziņas par Jūsu parādu var tikt iekļautas kredītinformācijas biroja datubāzē ar mērķi sniegt kredītinformāciju tās lietotājiem savu klientu vai iespējamo klientu kredītspējas vērtēšanai un kredītriska pārvaldībai.
Aicinām Jūs laicīgi veikt parāda samaksu un izvairīties no nepatīkamā – lieki maksāt parādu piedziņas izdevumus un nokļūt parādnieku sarakstos, kuros ziņas par parādu saglabāsies vēl vairākus gadus un ietekmēs Jūsu maksātspējas vērtējumu.
Komentāri (1)
Pirms rakstīt BEZJĒDZĪGU sūdzību , izlasiet noteikumus, kuri rakstīti Jūsu pašu parakstītā līgumā.
Pārējiem- bite,atšķirībā no no normālajiem pakalpojumu sniedzējiem, abonēšanas maksu iekasē par pilnu mēnesi (noteikumu punkts 6.4*), bet lai pārtrauktu pakalpojumu mēneša beigās, iesniegums bitei ir jāsaņem vizmaz 5 DARBADIEAS iepriekš. (noteikumu punkts 13.1*)
Bites noteikumu punkts 6.4
Maksa par tarifu plānu vai Papildpakalpojumu abonēšanu tiek aprēķināta to pieslēgšanas brīdī un attiecināta uz nākamo uzskaites periodu. Ja
Līgums tiek izbeigts pirms abonēšanas termiņa beigām, pārrēķins par nepilnu mēnesi lietotu Pakalpojumu netiek veikts, rēķina summa netiek
samazināta proporcionāli tarifu plāna vai Papildpakalpojumu atlikušajam izmantošanas periodam.
Bites noteikumu punkts 13.1
13. Kad Abonents var izbeigt Līgumu?
13.1. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem mobilajā tīklā tiek izbeigts 5 (piecu) darbdienu laikā pēc Abonenta iesnieguma par Līguma
izbeigšanu saņemšanas. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem fiksētā tīklā, arī digitālās un interaktīvās televīzijas pakalpojumiem tiek
izbeigs ar mēneša, kurā Abonents iesniedz Bitei iesniegumu par Līguma izbeigšanu, pēdējā dienā, ja Bite iesniegumu saņēmusi ne vēlāk kā 5
(piecas) dienas, neieskaitot iesnieguma saņemšanas dienu, pirms attiecīgā mēneša beigām vai ar nākamā mēneša pēdējo datumu, ja Abonenta
iesniegums saņemts vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms konkrētā mēneša pēdējās dienas. Iesniegumu par Līguma izbeigšanu Abonents var iesniegt
jebkurā no Bites saloniem vai, parakstot to ar drošu elektronisko parakstu, nosūtīt uz [slēpt]@bite.lv. Abonentam ir pienākums apmaksāt gala rēķinu
par sniegtajiem Pakalpojumiem