www.sudzibas.lv BITE krāpšana, slikts serviss

Bite - krāpšana, slikts serviss

Vēlos vērst Jūsu uzmanību - neiekrist bite tīklos un būt uzmanīgiem. Lietojot cita operātora pakalpojumus, 22.09.2021 ap plkst. 12:00 iegāju bite salonā T/C plaza. Piegāju apvaicāties, kādas būtu manas iespējas, ja es pārēju ar visiem numuriem pie bite un kļūstu par viņu klientu. Cena mani apmierināja, es piekritu pāriet - man sagatavoja sim kartes un līgumus. Sieviete salonā, diemžēl vārdu neatceros, piedāvāja man vēl 5 mēnešus bez maksas go3 televīzīju. Es piekritu. Piebildīšu, ka nevienu vārdu man neteica, ka tas ir terminēts līgums. Es arī uzticējos un neizlasīju līgumu, tikai to parakstiju. Šodien, saņēmu zvanu no esošā operātora un sarunas laikā ar operātoru es sapratu, ka esmu apkrāpta. Salonā tik viltīgi man iedeva šo līgumu parakstīt un neteica nevienu vērdu, ka tas ir terminēts līgums. Es pēc šī protams, ka paliku pie esošā operātora un ar sāpi, ka divus gadus man tagad ir jāmaksā par go3 un esmu parakstījusi terminētu līgumu, ko uzskatu - salonā, darbinieki, lai gūtu peļņu par pārdoto līgumu, man nepaskaidroja un piekrāpa. Es uzliku savu parakstu uzticoties bite darbiniekam - esiet uzmanīgi , un ne;laujieties šādāi afērai. Es iekritu un nu piespiedu kārtā divus gadus maksāšu par to, ko man nevajag. Zvaniju uz bemzkasas bite tālrounu 23.09.2021 - un skaidroju situāciju - ap plkst 11:15 - kaut Jūs no bite puses pārbaudītu, kā jūsu darbinieki runā pa telefonu ar klientiem un neuzklausa. Vienīgais ko pateica - pati vainīga, ja parakstīji līgumu!
Cilvēki, esiet uzmanīgi un neļaujieties sevi apkrāpt! Nekad neko neparakstiet neizlasījuši no bite darbiniekiem - saka viņi vienu, taču, dara ko citu mankārīgos nolūkos, lai saņemtu procentu pie algas. Skumji, ka šādi čakarē cilvēkus salonos uz vietas un pēc tam zvanu centra operātors piesedz šo visu pasakot, ka pati esmu vainīga.

23.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 24.09.2021

Labrīt!
Ļoti žēl par Jūsu nepatīkamo pieredzi. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!

S

Komentāri (3)

MURAKAMI 23.09.2021

Es arī uzticējos un neizlasīju līgumu, tikai to parakstiju. - ar to sūdzību var skaitīt par atrisināto.
Smadzeņu nav - bet kaut kā dzīvosi tālāk.

MURAKAMI 23.09.2021

"saka viņi vienu, taču, dara ko citu mankārīgos nolūkos, lai saņemtu procentu pie algas." - nu jā šo tu zināji, tad ar ko domāji parrakstot līgumu? Laikam, tas jau ir filozofisks jautājums...

G Gulbenietis 23.09.2021

Esmu muļķis, jo parakstīju, tāpēc, ka esmu muļķis :D. Visi vainīgi, jo esmu muļķis. Parakstos visur, nelasot līgumu. Tā var arī savu hatu kādam uzdāvināt vai kļūt par galvotāju, tabletes tievēšanai kredītā paņemt..
Jebatj moi... porež kalbaski :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes