www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, slikts serviss

Bite - Krāpšana, slikts serviss

Pamanīju rēķina ka ir kads lieks numurs, kura man nav lietošanā, un pat nezinu no kurienes tas ir, un par to jau 2 gadi maksāju. Februārī vēl uz pirmo zvanu teica: "pārskaitīsim un nākamo rēķinu, un būs mazāks cipars".
4 menešu garuma zvanu lai sazinātos ar menedžeri, un katru dienu man atbildēja ka jums atzvanis šodien.
Un pa 4 mēnešiem tā ari un nesagaidīju zvanu.
Labi, 27. Maija devos uz filiāli, jo telefoniski nevarēja man izslēgt numurus, sagaidīju rindu un akropole bite filiāle, parakstīju laušanas līgumu. Bet jūnija vēl atnāk jauns rēķins pa visu mēnesi. (atslēdzu visu no 27.05)
11. Jūnija izdomāju sazināties ar bite, tad man atkal Saka ka nekas nav izslēgts un ka it viss iet un rēķins būs arī pa jūniju. Es jau no 15. Maija pārgāju uz tele2. Ko darit tāda situācija?

11.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes