BITE - Krāpšana, pastāvīga nevajadzīgu pakalpojumu uzspiešana!
Vēlos informēt sabiedrības daļu kas arī vēl ir Bites klienti! Kādu laiku atpakaļ pirku Bites salonā telefonu un iegādājoties telefonu, darbinieks informēja ka man esošajam pieslēgumam nāk piešķirtās atlaides beigas un viņi varot piedāvāt citu tarifa plānu labāku šim pieslēgumam par it kā ļoti labu cenu. Es piekritu un parkstīju līgumu, pa starpai salona darbiniece ļoti centīgi man skaloja smadzenes piedāvāja rēķina apdrošināšanu es tanī brīdī gribēju jau atteikties, bet darbiniece uzstājīgi stāstīja cik tomēr tas ir svarīgi, saslimstot vai zaudējot darbu, itkā rēķins tiek apdrošināts līdz 100€ mēnesī. Tākā man rēķins ir vairāk kā 100€ jo visi mani ģimenes numuri un televīzija ir uz mana vārda es nolēmu apdrošināt. Un tā sanāca ka paliku bez darba, darba devējs nespēja nodrošināt darbu un izbeidzām darba atiecības uz abpusēju vienošanos!
Bet redziet šis pēc BITES rakstiskās atbildes ko saņēmu nesot bezdarbs.
Tad kas ir bezdarbs! Un tad vēl epastā saņemu par jaunajiem bites itkā aizsardzības pasākumiem kur uzspiestā veidā viesiem klientiem būs jāmaksā kautkādas mistiskā nauda.
Vai kāds visspār pārbauda šo nozari? Vai visspār tas ko klientiem Bite pārdod ir pakalpojums vai tikai papildus ailīte rēķinā ar dažiem eiro, par kuriem neviens negrib runāt! Bet galu galā cik klienti un daži eiro no katra kas beigās veido miljonus!
Esu Bites klients kopš 2013 gada ar 3 numuriem ,televīziju un mājas internetu un 2025 gads ir pēdējais!
Komentāri (1)
Iesaku vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja pakalpojums tiek uzspiests vai nav skaidri izskaidroti nosacījumi (īpaši apdrošināšanas gadījumā), tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi.
Tāpat der pieprasīt rakstisku līguma nosacījumu skaidrojumu un atteikties no visiem nevēlamajiem papildpakalpojumiem. Diemžēl šāda pieredze ar uzspiestām “papildu ailītēm” rēķinā nav retums.