www.sudzibas.lv BITE Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi

Bite - Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi

Pirms nepilna mēneša pieslēdzu pēcapmaksas pakalpojumu un jau pirmajā rēķinā parādās mistiski rēķini, summa neadekvāta. Kaut kādi abonementi vairāki, kurus nebiju pieslēgusi vai abonējusi. Zvanīju, teica, ka tie neesot viņu pakalpojumi, bet - jautāja vai vēlos, lai nobloķē šos mistiskos abonēšanas pakalpojumus. Vēlējos arī, lai anulē rēķinā esošos nepamatotos maksājumus, diemžēl šajā jautājumā risinājums netika panākts.
Rodas jautājums - ja tie nav viņu pakalpojumi, tad kā viņi tos var bloķēt...
Bitei mīnus divi klienti.

09.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (1)

N nauriuss 25.04.2023

Viņi tos var bloķēt tā, ka tu vairs nevarēsi neko pasūtīt ar savu numuru. Tu atkal stāstīsi ,ka neko nepasūtīji, bet tu pasūtīji. Starp citu, tos stulbos abonomentus var aktivizēt ari lejupieladejot aplikacijas. Nejuaki, bet tā ir ar tehnoloģijām un par bankām vispār nerunāsim.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes