www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Pērkot telefonu uz nomaksu man piedāvāja jaunu nr.citādi telefonu nevar paņemt. Kad prasīju vai par to būs jāmaksā atbilde bija sekojoša, nē, mums vajag nr.izsniegt, lai varētu Jūs ņemt telefonu uz nomaksu. Nodomāju, nu labi, vai man grūti paņemt šo jauno nr. Laikam par šīs jaunās sim karti samaksāju 3€, kas nav liela bēda.
Un tad sākās...
Nākamajā mēnesī, atnāca vēstule, rēķins par mobīlo sakaru lietošanu. Es pat to karti nebiju aiztikusi, bet kā izrādās man katru mēnesi par šo nr.ir jāmaksā € 4.90. Kad jautāju vai varu anulēt šo nr.vai pāriet ar šo nr.uz citu operatoru atbildēja, ka nē. Kamēr nebūs telefons nomaksāts es pat ar šo nr.nevaru pāriet uz tarifu, kur mazāk jāmaksā.
Es zinu, ka tā ir mana vaina, man vajadzēja iepazīties ar līgumu. Bet bites darbiniekiem nevajadzēja mani maldināt, sakot, ka nr.jums neko nemainīs u.t.t. nu krāpšana, nu.
Parasti nesūdzos un pieciešu, bet šis ir ļoti nesmuki.

11.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B

Komentāri (3)

S SantaDreimane 11.12.2018

Pieļauju, ka jums ir jau telefons nomaksā, tādēļ citu numuru vajag, lai būtu kam piesaistīt. Tālākais jau komunikācijas vaina, savstarpēja nesapratne.

Pacco_al 13.12.2018

Var jau teikt, ka komunikācijas vaina, bet darbiniekiem ir plāni un dažreiz viņi vienkārši noklusē informāciju, vai kaut ko nepasaka līdz galam, lai sasniegtu savus rezultātus. Interesanti no kurienes uzradās tāda maksas par numuru 4.90 un kāpēc tieši šāda summa?

S SantaDreimane 13.12.2018

Es jau tik pieļāvu, ka kokunikācijas vaina. Klāt nebiju, nedzirdēju dialogu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes