www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Labdien! Esmu Bites kliente jau ilgus gadus, visa mana ģimene ir jau sen pārgājuši pie šī operatora. līdz šim man nebija nekādu problēmu ar šo operatoru. Šī gada sākumā man piezvanīja meitene no Bites un piedāvāja Go3 televīziju 6 mēnešus bez maksas, vēlāk aptuveni 8 EUR mēnesī. Šis esot ļoti izdevīgs piedāvājums un piedāvājot tikai ilggadējiem klientiem. No televīzijas varu jebkurā laikā atteikties, tikai jāpazvana un jāatsakās, par to nebūs jāmaksā, tikai jāpiezvana un jāatsakās. Ar to šis līgums esot izdevīgs, jo nav soda naudu. Vienkārši testējam televīziju un, ja neapmierina, zvanam un atsakāmies. Es piekritu. Sapratām, ka nevēlamies šo pakalpojumu, iebraucu Bites salonā Alfā, ar domu atteikties no televīzijas un pamainīt tarifa plānu vienam no maniem tel. nummuriem. Iegāju salonā, piegāju pie galdiņa, aiz kura sēdēja meitene, kura runāja pa telefonu. Stāvu gaidu, pēc sarunas noprotu, ka viņa sarunājas ar savu paziņu, turpinu gaidīt, aiz manis veidojas rinda. Iznāk otra meitene, tai pastāstu savas vajadzības. Un tad bija šoks, jo uzzināju, ka, lai pārtrauktu līgumu man jāmaksā sodanauda. Viņa atbildēja, ka esot ļoti žēl, ka man ir snieguši nepareizu informāciju. Šoks, pārlasīju līgumu, protams, tur ir info par soda naudu. Esiet uzmanīgi, neticiet, ko jums stāsta pa telefonu, jo viņiem maksā par to maksā. Ļoti žēl, bet mainīšu citu operatoru visiem saviem 5 nummuriem, turpmāk lasīšu līgumus rūpīgāk.

06.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

N neapmierinata.kliente 19.10.2021

Nekādā gadījumā neiesaku izmantot jebkādus "īpašos" piedāvājumus no Bites puses. Pirms mēnešiem 5 piekritu piedāvājumam no šī uzņēmuma "pāriet" uz viņu internetu, izmantojot piedāvājumu to apvienot ar Go3 abonementu, kam piekritu. Nu jau vairākus mēnešus principā esmu šīs kompānijas "važās," jo, lai atteiktos no pakalpojuma, man jāmaksā līgumsods, lai arī uzņēmums PILNĪBĀ NESPĒJ nodrošināt normālu interneta pieslēgumu. Nav runa tikai par to, ka internets iet lēni, bet par to, ka tas regulāri pazūd, dienas laikā visbiežāk vairākas reizes, savukārt Bites pārstāvji tikai atrunājas, ka nekādu problēmu neesot, un ar internetu viss ir labi, jo, redz, tad, kad tas iet, tad iet samērā normāli, tomēr nekādā veidā nerisina problēmu ar to, ka INTERNETS VIENKĀRŠI NEIET, un nepiedāvā PILNĪGI NEVIENU risinājumu no savas puses. Atklāti sakot, tik bezkaunīgu rīcību sen neesmu redzējusi, jo parasti pakalpojumu sniedzēji cenšas situāciju atrisināt, tomēr šajā gadījumā, neskatoties uz to, ka izmantoju Bites internetu gan mājās, gan darbā (un nevienā vietā stabils tas nav), uzņēmums neliekas ne zinis par problēmām, un vienīgais skaidrojums ir apziņa par to, ka klients principā nevar atteikties no pakalpojuma, nemaksājot līgumsodu. 4 mēnešus briestu rakstīt šo komentāru, bet nu mērs ir tiešām pilns, kad 2 stundu laikā internets 2x pazūd uz VISMAZ 30 MINŪTĒM - un viss! Un Bite tikai paprasa atsūtīt skrīnšotus no speedtest, tas sakiet, lūdzu, kā, pie velna, lai es atveru šo speedtest, ja INTERNETS VIENKĀRŠI NEIET, savukārt, kā jau minēts, kad tas iet, tad puslīdz normāli. Kā var vispār piestādīt klientam rēķinu par pakalpojumu, ko jūs nespējat nodrošināt? Vai arī klients nemaksā par to, ka saņem šo pakalpojumu konstanti?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes