www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Labdien!

Es vēlējos padalīties ar savu stāstu saistībā ar šo "draudzīgo" kompāniju. Pirms kāda laika zvana mana draudzene, kura nesen pārgāJusi pie bites un stāsta, ka šis uzņēmums piedāvā ļoti labus nosacījumus (izrādās viņi zvana esošajiem klientiem un caur tiem mēģina pievilināt jaunus) . Es diemžēl (!) padomāju un piekritu pāriet no tele 2 uz biti. Devos uz klientu apkalpošanas centru ar vēlmi pislēgt sim karti kurā ietverts neierobežots internets. Klientu konsultants Saka, ka pārejot uz vienu sim karti man nedarbosies atlaide, man vajag divas sim kartes - vienu internetam un vienu balss tarifu plānam. Tā kā viņ redzēja, ka man uz to laiku bija telefons, kuram bija iespēja ievietot 2as sim kartes, es piekritu. Pagāja mēnesis un mans vīrs uzdāvinājam man jaunu telefonu, kurā bija iespēja ievietot tikai vienu sim kartiņu. Zvanu uz info tālruni lai izteiktu šo vēlmi, uz ko man klientu konsultante atbild, ka šādas iespējas nav, jo tādā gadījumā man būs jāizmaksā atlikusī daļa (par diviem gadiem) par neizmantoto interneta sim karti (summa ap 250 eiro!) . Jautājot info tālruņa konsultantei kādēļ konsultants ieteica šādu rinsinājumu, man atbildēja, ka šādi darbinieki pelna bonusus - ja pieslēdz vairāk sim kartes, jo lielāks bonuss. Viņa arī atzina, ka atsevišķi interneta sim kartes parastai lietošanai telefonā pārdot nedrīkstost, bet viņi to piekopjot. Kādēļ man, kā klientam, būtu no tā jācieš? Beigu beigās pārgāju pie lmt un izmaksāju neizmantoto daļu par abām sim kartēm, jo ikdienā izmantoju internetu telefonā darba vajadzībām, un bez tā es iztikt nevaru. Un vēl tā "uzplīšanās" ar zvaniem no bites. Paspēju būt viņu klients dažus mēnešaus, bet jau saņēmu ntos zvanus. Vairākkārtīgi teicu, ka lai nezvana, bet tas tika ignorēts. Zvanīja par darba laikā un nevarēja pārstāt runāt. Beigās jau metu nost klausuli.
Šobrīd es esmu ļoti apmierināta ar lmt piedāvāto servisu - internets ātrs, pārklājuma ļoti labs. Pārejot pie viņiem viņi man jautāja vai es vēlēšos saņemt mārketinga piedāvājumus, no kā es attiecos. Šo mēnešu laikā viņi man nav zvanījuši.

Lūdzu padomājiet 100x pirms izvēlaties bite pakalpojumus.

22.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Sveiki!
Ļoti gaidīsim Jūsu ziņu uz [email protected], lai varam noskaidrot visu nepieciešamo par radušos situāciju un sniegt atbildi uz Jūsu jautājumiem.
Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes