www.sudzibas.lv BITE Klientu maldināšana, ar viltu iegūstot papildus peļņu

Bite - Klientu maldināšana, ar viltu iegūstot papildus peļņu

Bite Latvija nespējot apstrādāt saņemtos maksājumus (pašu neizdarība) lūdz klientus sazināties ar saviem “draudzīgajiem konsultantiem”, par ko tiek piemērota zvana maksa 0,29€ par minūti.
Uzņēmumam nespējot nodrošināt pakalpojumu, klients zvana uz informatīvo tālruni kurš ir maksas, tādejādi nesniedzot nekādu pakalpojumu uzņēmums gūst papildus peļņu. Uzņēmumam izdevīgi nenodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, bet tai pat laikā gūstot peļņu ar viltu, kas ir gan patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums kā arī komerclikuma pārkāpums veicot negodīgu komercpraksi.
Esat uzmanīgi un vērīgi, izvēloties telekomunikāciju pakalpojuma sniedzējus pirms izvēlaties slēgt līgumu.

10.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 11.05.2023

Sveiki!
Ar mums varat droši arī sazināties, rakstot uz [email protected].
Un 0,29 € ir par vienu zvanu nevis par katru minūti.
Jauku dienu!

R

Komentāri (1)

3 33 aiga 07.06.2023

Gan šī, gan nenormāli sliktās "zonas " dēļ arī es pēdējo mēnesi esmu Bites klients..apnicis. pāriešu pie draudzīgāka operatora.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes