www.sudzibas.lv BITE Klientu apmuļķošana

Bite - Klientu apmuļķošana

Nekad nebiju domājusi, ka rakstīšu sūdzību par šo kantori, bet tomēr vēlos informēt citus cilvēkus par šā kantora pieeju klientiem. Biju ilggadējs bites klients, kad pirms diviem gadiem ievajadzējās jauno mobilo telefonu un tai bitei kā reiz bija akcija - ņem vienu telefonu nomaksā, otrs būs dāvanā. Toreiz nodomāju, cik labs piedāvājums, - manai meitai skolniecei, arī vajadzēja jaunu telefonu. Aizgājām uz bites salonā dominā, un tur ļoti pieklājīgs un pretī nākošās darbinieks, ja nemaldos Aleksandrs, iesmērēja mums telefonu nomaksā, jaunus tarifus +planšeti (tikai par 4 eur mēnesī) un internetu šai planšetei ar piebildi, ka mēneša maksa par šo visu bagātību būšot tikai 50 eur mēnesī. Nu protams, būdama naiva un uzecējoties šim pārdevējam, jo viņš taču visu piedāvājis ar 50% atlaidi. Visus līgumus arī nedeva izlasīt - teica: "redziet cik daudz papīru, jūs taču negribat te stundu pavadīt? Ejiet labāk ar meitu kādā kafejnīcā, pēc stundas visi papīri būs gatavi un jūs varēsiet nākt pakaļ tiem". Pēc mēneša, saņemot rēķinu, biju pārsteigta un ļoti dusmīga, jo rēķins bija 90eur. Zvanīju šim kantorim uz ko man atbildēja: "vajadzēja lasīt līgumus un tagad neko atslēgt vai mainīt nav iespējams". Respektīvi, pati muļķe. Knapi no gaidīju, kamēr paies tie nelaimīgie divi gadi, kad varēšu no viņiem atteikties. Un viņi vēl šajā laikā zvanīja un piedāvāja vēl kaut kādas ierīces un pakalpojumus par super uzdevīgām cenām. Sūtīju viņus trīs mājas tālāk. Pienāca laiks, aizgāju pie cita operatora. Bet izradījās, ka līgums par planšeti un internets tam ir uz trīs gadiem. Labi, uzrakstīju oficiālu vēstuli par nomaksas līguma laušanu, jo elektroniski to izdarīt nevar. Saņēmu atpakaļ no viņiem e-pastu ar brīdinājumu, ka būs jānomaksā visa atlikusī summa, es atbildēju, ka piekrītu. Tad pēc aptuveni 2 nedēļām saņēmu no viņiem e-pastu, ka līgumu Lauzis tikai ar februāri (kaut gan es vēstuli viņiem aizsūtīju 28.12) un man būs jāapmaksā internets līdz februāra beigām! Un vēl janvārī saņēmu rēķinu par decembri pilnā apmērā, kaut gan pārgāju pie cita operatora (mobilie sakari un internets telefonā) 18.12. Ļoti godīgs un lojāls pret saviem klientiem operators! Vairs nekad pie viņiem ne atgriezīšos! Un citiem nerekomendēšu!

08.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 11.01.2021

Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot ziņu uz [email protected], lai mēs varētu izskatīt Jūsu situāciju un sniegt skaidrojumu.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes