www.sudzibas.lv BITE Klienta maldināšana

Bite - Klienta maldināšana

Saņēmu zvanu no bite darbinieka ar piedāvājumu pāriet uz citu tarifu plānu ar atlaidi, norādot, ka nākošgad beigšoties atlaide esošajam plānam un būtu jāmaksā pilnā summa, kas arī bija galvenais iemesls, kāpēc piekritu pāriet uz jauno. Pēc sarunas ieejot manabite.lv pārbaudīju, ka esošā atlaide manā gadījumā beigtos tikai 2022. Gadā, ne nākamgad, kā tika apgalvots.
Otrkārt, tika teikts, ka par esošo tarifu plānu maksāju x summu mēnesī, līdz ar to šķietami liekot jaunajam piedāvājumam izklausīties ļoti vilinošam, kaut arī nosauktā summa bija ieskaitot maksu par nomaksas ierīci. Jājautā, vai tiešām ir kāds klients, kas visus tos ciparus un noteikumus spēj paturēt galvā? Un vaitad operatoram visa šī informācija nebija skaidri redzama un pieejama sarunas laikā?
Rodas jautājums, vai tiešām kā ilggadējs bite klients nevaru paļauties uz godprātīgu un pienācīgu servisu? Pēc neveiksmīga mēģinājuma sazvanīt konkrēto operatoru, sazinājos ar klientu servisu, kur lūdzu pārbaudīt informācijas patiesumu – izrādījās, ka man ir taisnība, bet atpakaļ uz iepriekšējo tarifu bez atlaides mani pārlikt vairs neesot iespējams.
Jautājums jau nav par naudu, jo starpība ir vien pāris eiro – tas vienkārši ir ārkārtīgi nepieklājīgi, nepatīkami un man kā klientam liek zaudēt jebkādu uzticēšanos kompānijai..

24.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B

Komentāri (1)

M Max2020 24.08.2020

Man žēl ka bitei ir tāda stulba praksē tā darīt uzbazties un prasīt vai nevēlaties planšetdatorus vai sazin ko vēl no viņiem. Atbilde ir nē! Arī nesaprotu kāpēc bitei ir jamelo lai paturētu klientu tas notika manā gadījumā 2017 gada kad gribējām pāriet no Bites uz Tele2 bet viņi pārvilināja atpakaļ ar piedāvājumu visiem numuriem tarifu plānu Bite neierobežots ar 75% atlaidi kas sanāk katram numuram 6,75€ un vēl teica ka varešot lietot bez problēmam ārzemēs bet beigās tā arī nebija sakas iszinas ar tekstiem par GLP (Godīgas Lietošanas Politika) neievērošanu. Un vispār līguma bija rakstīts ka atlaide ir beztermiņa kas pēc 2 gadiem 2019 gada pierādījās ka meli. Prasijam konsultantiem tie tik un tā nevarēja pateikt ka ir uz 2 gadiem atlaide. Protams ka tas ir loģiski ka atlaide nebūs mūžīga bet kāpēc jamelo saviem klientiem. Joprojām esam pie Bites ar vienu numuru kuram tagad jau maksā ir 11.25€ mēnesi tadat 50% atlaide un tā būs līdz 2021 gad maija beigām aktiva. Varu teikt tā bite man nepiesinas regulāri bet kad pieslienas tad gan nepatikami paliek. Jo visi konsultanti ir tādi nelaipni un augstprātīgi. Man žēl ka tādu praksi piekopj bite manliakas kad arī Tele2 un arī LMT to pašu dara. Joprojām esmu bites klients jo vēl ir atlaide un cena vēl nav pārāk liela. Mans dēls lieto bite pakalpojumus un ziniet nemaz nav tik slikti jo mums mans vēl LMT mājas internets kas mūsu adrese vakarā ir lēnāks par bites internetu. Cerams ka kādam šis komentārs noderēs zinot ka bite dara ar saviem klientiem. Zvana reti bet kad zvana tad besi ārā ar saviem piedāvājumiem. Nesaprotu kāpēc jazvana un jāpiedāvā ja gribesu tad paņemsu to Bites mans internetu vai planšetdatoru pie viniem. Ceru ka jūsu turpmāka diena būs laba! Veiksmi vēlot lojāls Bites klients.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes