LV RU
www.sudzibas.lv BITE BITE rēķinu apmaksas sistēma ir lūznis.

Bite - BITE rēķinu apmaksas sistēma ir lūznis.

Jau pus gadu cīnos ar BITE sistēmas debīlismu. Gan man, gan sieviņai ir BITE pieslēgumi. Rēķinus katru mēnesi maksājam no sievas bankas konta. Pirmo pus gadu viss čikeniekā, maksājumi par mani ir pieskaitīti man, maksājumi par viņu, pieskaitīti viņai.. tad šogad Jūnijā sākās epopeja, kad, lai arī klienta nr, un rēķina nr tika norādīti pareizie, maksājumi par mani tika pieskaitīti sievai kā pārmaksa. Sākumā domājām, ka "nu kam negadās", bet nu jau ir tā, ka katru mēnesi man ir jāskraida uz viņu klientu apkalpošanas centru pārlikt maksājumus no sieviņas "pārmaksas" uz savu nr. Esam, pēc BITES aicinājuma uzrakstījuši 3 iesniegumus, no kuriem ne uz vienu nav pat atbildējuši, kā arī uz lūgumiem atrisināt vienreiz šo problēmu, vienmēr visi "izvairās" no jebkādas garantijas par to, ka atrisinātu, kā arī vienīgā atbilde ir - nu jā, diemžēl tā ir sanācis. Nāciet ar bankas izdrukām un risināsim šo problēmu. Jā, protams, katru mēnesi skriešu uz banku, drukāšu izdrukas, skriešu uz Biti un lūgšos, lai pārskaita manu summu uz mani. Šobrīd ir tā, ka pilnīgi jau riebums pret to kantori, un, diemžēl, esmu iegādājies "nomaksas ierīci", un tik ātri nevaru vēl nomaksāt viņu, lai tītos prom no Bites. Uj jā, ne man, ne sieviņai rokas no pakaļas neaug, un mūsu pusē tehniski visi maksājumi un to nummuri notiek pareizi. Vaina ir tieši Bites datu apstrādes sistēmā.
Tā kā silts ieteikums citiem - Ja domājat ar "visu ģimeni uz biti" pāriet, tad būsiet regulārie viesi bankā un bites klientu apkalpošanas centrā.

Komentāri (5)

K Krista 27.11.2012

kad, lai arī klienta nr, un rēķina nr tika norādīti pareizie, maksājumi par mani tika pieskaitīti sievai kā pārmaksa. bet taa ir jau tava problēma, tie ir 2 dažādi reikini... tad arī ATSEVIšķI vajag MAKSāT, nevis kauko sarežģīt. esmu bitei jau gadu klients, nekaadu problēmu...

Nandia 28.11.2012

Njam, lasu un brīnos - kā cilvēks iedomājas to, ka kaut kāda (lai cik viņa pārgudra nebūtu) ņemtu un izdomātu - o nē - sūtīšu naudu uz turieni.. :)) Katrs maksājums jāveic atsevišķi, neskatoties uz to, ka nauda tiek skaitīta vienai uz tai pašai kompānijai BITE ! Sanāk, apmēram tā - sievai ir savs 'konts' Bitē, kuru apzīmē viņas klienta numurs, bet tev ir savs 'konts', attiecīgi, to apzīmē tieši tavs klienta numurs.
Tas ir tikai loģiski - 2 rēķini uz 2 atsevišķiem kontiem, tātad divi atsevišķi maksājumi ! ! !

P Pipars 28.11.2012

Es saprotu, ka maksājumi jau notiek korekti, divi atsevišķi maksājumi, tikai maksātājs ir viens un tas pats. Vispār interesanti, mēs savā ģimenē arī pilnīgi visus rēķinus maksājam no viena bankas konta, vienmēr visur viss ir nonācis pareizi. Es gan papildus informācijā, ja nemaksāju par sevi, rakstu klāt ne tikai klienta numurus, rakstu vārdu, uzvārdu un pat personas kodu, da i visu, ko vien var pierakstīt, lai otrajā galā uzreiz būtu redzams, ka mana nauda, bet rēķina īpašnieks ir cits. Piebildīšu, ka bitei gan nav nācies maksāt, tāpēc tieši par biti pieredzē padalīties nevaru.

Y YoYo 02.12.2012

Cien. Kārli!
Ja Jums ir šāda putra, bet tomēr gribas, visu maksāt 1 rēķinā, iesaku (nezinu gan vai Bite to piedāvā) apvienot tos telefona numurus zem viena lietotāja! Man tā ir LMT - par 4iem pieslēgumiem nāk 1 vienots rēķins un pilnīgi vienalga kurš tieši veic šo maksājumu, kaut vai kaimiņš!

Latviešu tautas 12.02.2017

Nu un? Es no dažadiem kontiem apmaksāju rēķinus. Un tas nenozīme ka Baltkom visu naudu novirzā uz mana drauga kābeļu TV apmāksu, bet manu imternetu neapmāksā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes