LV RU
www.sudzibas.lv BITE BITE; parāds; atteikšanās no pakalpojuma utt.

Bite - BITE; parāds; atteikšanās no pakalpojuma utt.

Vairākus gadus atpakaļ atteicos no BITE pakalpojumiem. Samaksāju visus rēķinus. Bet nu man zvana, no parādu piedziņas firmas un saka, ka man esot palicis parāds. Lai gan labi zinu, ka visu samaksāju, jau toreiz. Labi zinu tāpēc, ka pēdējais rēķins bija noklīdis un tāpēc zvanīju uz BITI, cik jāsamaksā un kad samaksāju tad pārzvanīju, vai viss kārtībā uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi.
Bet tagad mani traucē no parādu piedziņas firmas par kaut kādu it kā nesamaksātu rēķinu, visus maksājumus veicu caur internetbanku, tāpēc varu pierādīt, ka viss ir samaksāts, bet ir ļoti nepatīkami, ka man tagad ir jātaisnojas, jāpierāda, jāsūta rēķini utt. BITES pakalpojumus vairs neizvēlēšos principa pēc. Tieši pirms pāris dienām man zvanīja no BITES kaut kāda mamzele un piedāvāja atgriezties pie BITES.
Tad nu mana atbilde BITEI ir: Pat tad ja BITE būs vienīgais mobilo sakaru operators Latvijā ar Jums vairs nekādas sadarbības nebūs, tad jau labāk iztieku, bez mobilā telefona. Un savediet kārtībā savu grāmatvedību.

K

Komentāri (9)

donna b 31.08.2012

"Pat tad ja BITE būs vienīgais mobilo sakaru operators Latvijā ar Jums vairs nekādas sadarbības nebūs, tad jau labāk iztieku, bez mobilā telefona." Tiešam? :) īstenība taisnoties nav patīkāmi, bet vieglāk arī jāuztver dzīvi. Es domāju ka Bite bez Tevis iztīks, a tu bez mob. sakariem...tikai vardi šeit.

L lilly 31.08.2012

Vīram bija lidzīga situācija ar Biti, februārī bija apmaksāts pēdējais rēķins par telefonu kurš bija ņemts ar pieslēgumu uz 24 mēn., bet augustā viņi piezvanija uz pateica ka ir neapmaksāts parāds. Protams neko nesamaksājam, jo pat tas arī būtu taisnība, tas jau ir viņu problēmas ka pēkšņi to pamanija pēc 8 mēnešiem :D

V vaiva 31.08.2012

man bija līdzīgi -gribēju atteikties no nr, kuru nelietoju(parādu nebija), bet BITES darbiniece pierunāja, lai atstāju nr -ja nu pēkšņi savajadzēsies un es pārdomāšu...pēc laika izrādījas, ka esmu parādā, jo mainījies tarifs pieslēgumam! Tam numuram, kuru nelietoju!!! Un es esmu tikusi parādnieku melnajā sarakstā!!Vai tad darbiniece nevarēja par to brīdināt??? Vienkāršā kompānija saucas...kā tad...

N Nepareizais 15.09.2018

Man iet līdzīgi.Aizsūtīju planšeti un nummuru 14 dienu laikā atpakaļ bet rēķini nāk viens pēc otra.Nemaksāju ne grasi,draudēja pat ar tiesas darbiem.Galu galā kaut ko samaksāju bet problēma ar vaļā tikšanu paliek.Gandrīz nāk prātā doma sazināties ar Bez Tabu.
Laimonis.

R ruu 01.09.2012

Nu ejiet tak pie tā sūda TELE2, var būt būsiet apmierināti! Par BITI neko nevaru sūdzēties, lietoju vairakus gadus un viss ok.

; ;jgi;ygv v 01.09.2012

Citāda kompānija... apčakarēs jūs citādi...:)

S Sanja 01.09.2012

Ir arī pieslēguma kartes, lai nav biezās jātēlo un biezie. Kas lika slēgt līgumus?!

V vaiva 03.09.2012

piesleeguma kartēm ir lietošanas termiņš...runa ir par to, ka BITES darbinieki tikai teelo laipnos saprotošos, bet istenībaa klients pie pakaļas

A AVATAR 12.09.2012

piekrītu, bitei klienti nav svarīgi, tās visas reklāmas - tas viss ir mākslīgs un liekulīgs.
zvanu centr operatori nelaipni un neadekvāti. tā arī pasaka, ka jūs mums neesat vajadzīgs, lai gan paši pirms tam zvana un uzbāžas ar saviem piedāvājumiem. viņiem ir svarīgi tikai dabūt parakstīt līgumu un pēc tam viss. Pārspīlētā laipnība pazūd.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes