LV RU
www.sudzibas.lv BITE Bezatbildīgi, nekompetenti, tikai rēķinus piestāda

BITE - Bezatbildīgi, nekompetenti, tikai rēķinus piestāda

Likvidēju uzņēmumu, bet vēl 7 mēnešus turpināju izmantot veco numuru, par kuru tika maksāts. Tad pēkšņi bite nolemj bloķēt un slēgt numuru, par ko atsūta, pēc viņu teiktā - sms (kuru nesaņēmu) , ka mēneša beigās numurs tiks slēgts. Faktiski slēdz pēc 5 jaunā mēneša dienām. Tad atsūta pilnu rēķinu par mēnesi nobloķēta telefona un nepiegādātiem pakalpojumiem. Mēģinu risināt, neviens neatzvana, neko konkrēti nesaka. Tikai Saka, ka pēc tam ar mani sazināsies. Bet turpina sūtīt rēķina kavējuma soda naudu. Sliktāku attieksmi pret klientu savā dzīvē nepiedzīvoju. Epastā vai profilā būtu kāda info, vai piedāvātu pāriet ar numuru kā fiziskai personai - nekā. Vnk atslēdz pakalpojumu, nobloķē numuru u sūta rēķinus..

07.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bite Latvija Pārstāvja atbilde 07.04.2020

Sveiki! Lai sniegtu papildu informāciju un palīdzētu šajā situācijā, mums nepieciešami uzņēmuma dati un situācijas apraksts, ko varat droši sūtīt uz [email protected] Palīdzēsim tikt skaidrība!

E

Komentāri (7)

ē Ēriks Tripāns 11.03.2020
Priekšapmaksas karšu ignorēšana

Operatoru,kas runā ar klientu attieksme vienkārši sit gar zemi.Priekšapmaksas klienti ir nulle!

ē Ēriks Tripāns 11.03.2020

Pēc divām darbadienām tika viss atrisināts

S Sudzibas.lv Admin 13.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T Turkey901 07.04.2020

Protams, ja maksātājs ir likvidēts vai miris, tad pakalpojumu pārtrauc tajā brīdī, kad šis fakts tiek konstatēts, jo pakalpojums tiek sniegts "rēgam"!

E esmushoka 06.05.2020

Sūdzība nav par to, ka atsūta rēķinu, bet par attieksmi - nekādu informāciju nesniedz, neatzvana kā sola.
Un pēc sarunas ar bites menedžeri, man tika teikts, ka sms bija rakstīts, ka nr būs slēgts mēneša beigās, bet faktiski, 5.datumā - lai izrakstītu jaunu rēķinu?

M mv 13.05.2020

tā jau ir jūsu atbildība, un ja likvidējat uzņēmumu - jums pašiem jāvēršās visās iestādes un par to jāinformē. kā sniegt pakalpojumus kādam ,kas neeksistē.?
kāpēc Jūs neuzskatat, ka tika atslēgts ar 05.datumu, ir pretīmnākšana, jo jūs paši līdz mēneša beigām par to nemaz nedomājāt?tika iedotas papildus dienas, bet jūs problēmu nerisināt. visi vainīgi izņemot lietotāju, kuram vienmēr ''taisnība'' :)))

A Agris99 07.04.2020

Bite vienmer rullē! 😷😷😷

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes