www.sudzibas.lv BITE Attieksme pret cilvēkiem

Bite - Attieksme pret cilvēkiem

Vēlos izteikt sūdzību par situāciju ar Go3 abonementu.
Bezmaksas izmēģinājuma periods uz 2 mēnešiem jau ir beidzies. Caur manu mammu tika nodots, ka man piezvanīs, lai precizētu, vai es vēlos pagarināt līgumu vai nē. Taču neviens man nepiezvanīja.

Tagad esmu saņēmis rēķinu par 11 eiro, lai gan mēs neko neesam pagarinājuši un nekādu apstiprinājumu nav bijis. Zvanot uz jūsu klientu centru, mums pateica, ka Go3 abonementu var atcelt tikai ar elektronisko parakstu vai ierodoties personīgi uz vietas.

Kāpēc ir tikai šie divi risinājumi?
Cilvēki man teica, ka to var izdarīt arī caur datoru, pieslēdzoties ar savu kontu. Kāpēc operators to nepieminēja? Ja jau aplikācijā nav iespējams atcelt abonementu, tad vismaz būtu jāsniedz precīza informācija par citām iespējām.

Uzskatu, ka šī situācija ir necaurspīdīga un mulsinoša, un tas noved pie liekiem maksājumiem un klientu neapmierinātības.

06.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (2)

krāslavietiss 06.06.2025

Lielākā daļa nefiltrēto alu. Zīmols nav tik svarīgs.

krāslavietiss 06.06.2025

Es daudz gatavoju, arī asus ēdienus. Iekšas ir pieradušas. Cik samagona izdzerts pa dzīvi, vai dies :D.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes