LV RU
www.sudzibas.lv Bino.lv Krāpšana un slikts apkalpojošais personāls.

Bino.lv - Krāpšana un slikts apkalpojošais personāls.

Esmu šokā par šī uzņēmuma personāla darbu.
Šodien 12.58 piezvanīja sieviete, vārdu viņai pat neatceros.
1. Teju 20. Min. Garās sarunas laikā viņa nespēja man izskaidrot kādēļ lai pagarinātu līguma termiņu uz 30. Dienām man ir jāmaksā 84.00 eiro!
2. Sarunas gaitā nesapratu par ko tad man ir tagad jāmaksā teju 900eiro. Kā arī nesapratu (pēc sarunas ar šo sievieti) kurā brīdī es esmu parakstījis līgumu ar šo kredītiestādi, jo viņa man sacīja ka esmu parakstījis līgumu un tajā esot vis bijis aprakstīts.
3. Saruna tika pārtraukta pat nepajautājot vai man ir skaidra un saprotama atmaksas kārtība, jo kad uzdevu jautājumu tiku atvienots.

02.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (2)

T Turkey901 02.03.2020

Varianti:

1) Sūdzības autore bija "komā" uz to brīdi, kad ievajadzējās naudu un tika parakstīts līgums, tāpēc arī neatcerās.
2) Operators sajauca numuru.

M Modris Tīrelis 04.03.2020

Nevajag ņemt, ja nemāk atdot, man nekadas problēmas... Tikai loģiski, ja paņēmi naudu, jāatdod ar procentiem, ar to jārēķinās, un nav ko ņaudēt...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes