Bilešu Serviss - Slikts serviss

22. februārī Rīgā (Godvill) notika pasākums "London Elektricity: History of hospital", taču pats LE neatbrauca, kas tika atzīsts par pasākuma atcelšanas pazīmi, un naudu par neizmantotām biļetēm apsolijas atgriezt 10 darba dienu laikā pēc iesnieguma aizsūtīšanas. Pirmkārt, iesniegums tika atsūtīts uz SPAM mapi Gmail-ā - vai tad nevar parūpēties, lai tādas svarīgas lietas droši nonāktu klientu rokās? Otrkārt, iesniegums tika aizsūtīts un pieņemts, taču.. jau gandrīz aprīļa sākums, ne vēsts, un, proti, nauda no servisa nav saņemta.

Infolīnija bāžas, ka "saprot" situāciju, taču neko izdarīt nevar.

G

Komentāri (1)

G gorins 23.03.2021

Kopumā pagāja gads - nekādu ziņu, un, proti, naudas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes