LV RU
www.sudzibas.lv Biļešu Serviss Krāpšana - Alessandro Safina koncerta atcelšana

Bilešu Serviss - Krāpšana - Alessandro Safina koncerta atcelšana

19.11.2019. G. Nenotika koncerts Alessandro Safina. Biļetes tiek iegādātas pie sia "bilešu serviss" (kopsumma 72€) . Apsolīja atgriezt naudu decembrī! Bet joprojām nauda netiek atgriezta dēļ tā, ka sia "bilešu serviss" ne par ko neatbild, kad notiek koncerta atcelšana! Bet naudu no pircējiem (klientiem) saņēma ar prieku! Bilešu serviss viegli pameta cilvēkus un teica, lai patstāvīgi risinu manas problēmas ar koncerta organizētāju (sia via concert) . Kaut gan man nav nekāda sakara ar koncerta organizētāju! Par savu naudu var aizmirst! Pievienoju klāt atbildi no sia "Bilešu Serviss"!

22.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (7)

hola_amigo 22.01.2020

https://m.facebook.com/lv.viaconcert.net/

Tu Turkey901 22.01.2020

Biļešu serviss ir kā sludinājumu dēlis, koncertu rīkotāji tajā izvieto pasākumuas, par ko biļešu serviss saņem procentuālu komisijas maksu no pārdoto biļešu daudzuma.
Nauda, iekritusi viņu kontā, atskaitot komisijas maksu, tiek pārskaitīta pasākuma rīkotājam.
Viņi Jums nevar atgriezt naudu par biļetēm, kuras viņiem nav!

Jā, tikai kāpēc mūsu pakalpojumi tirgū strādā tāds starpnieks, kas ne par ko neatbild! Katru reizi būs atcelti koncerti un katru reizi cilvēki būs pamesti!? Sanāk, ka Bilešu Serviss neatgriež naudu, organizētājus viņi arī nepārbauda, tad ko viņi vispār dara?! Tikai procentus saņem! Ļoti viegla biznesa koncepcija! Valsts taču atļauj tā strādāt!

Tu Turkey901 22.01.2020

Tas ir sludinājumu dēlis, kurš apkopo informāciju un kuru visi zin, tikpat labi Jūs biļetes būtu iegādājies pa tiešo no pasākuma rīkotāja, ja tas savu interneta vietni un gaidāmo koncertu būtu pietiekami plaši izreklamējis Latvijā un ieinteresējis Jūs.
Daži centi no Jūsu biļetes bija kā maksa par sludinājuma/ reklāmas izvietošanu, kā SS, kuram Jūs taču nepieprasīsiet naud par neizdevušos darījumu?!

Af afora 22.01.2020

Ja viņi uzņemas starpnieka lomu un naudu saņem SAVA KONTĀ, tad lai arī atbild par notikušo un pieprasa rīkotājiem atgriezt naudas summu, kas vienāda ar pārdoto biļešu daudzumu, kuru tad arī izmaksā klientiem. Es arī uzskatu ka tā ir viņu atbildība, jo klientam nav nekādu saistību ar pasākuma rīkotāju kā tikai ar biļešuserviss ākstiem.

Tu Turkey901 22.01.2020

Tur noteikti ir attālinātais līgums/ nosacījumi par pušu atbildību, kuru būsiet pirkuma brīdi atķeksējis neizlasot!

Af afora 22.01.2020

Ja tiem ākstiem būtu vēlme un domātu arī par klientiem, tad šos pat noteikumus varētu attiecināt nevis uz pircējiem, bet sludinājumu publicētājiem. Pirms sludinājuma ievietošanas par biļešu pārdošanu atzīmējot,ka nenotikuša pasākuma gadījumā jāatgriež nauda proporcionāla pārdoto biļešu skaitam, kuru vēlāk biļešuserviss varētu arī atmaksāt. Bet nu pareiz nafig vajag...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes