LV RU
www.sudzibas.lv Biļešu Serviss Apkalpošanas kvalitāte

Bilešu Serviss - Apkalpošanas kvalitāte

Uzreiz piekrītu, ka mana problēma nebūt nav tik liela kā citas aprakstītās, kur runa ir par krāpšanu vai naudas neatgriešanu nenotikušu koncertu gadījumos, taču gribējās tomēr padalīties ar parastu slikta servisa piemēru.

Nopirkām biļetes uz koncertu konkrētā zonā, jo tobrīd citas nebija pieejamas vairs, bet nesen pamanījām, ka biļetes dārgākā zonā par mūsu iegādātajām beidzot arī ir pieejamas. Rakstījām biļešu servisam ar lūgumu, vai nevarētu piemaksājot iegūt dārgākās. Saņēmām strupu citātu no biļešu servisa noteikumiem, ka biļetes nemaina un atpakaļ nepieņem. Ņemot vērā to, cik pozitīva pieredze man ir ar dažādiem ārzemju veikaliem, gan online, gan klātienē, kur vienmēr iet pretī klientam un mēģina problēmu risināt vai, ja atrisināt nevar tad vismaz pietēlo, ka klients ir svarīgs, nevis sausi nocitē noteikumus un atšuj. Zinu, ka ārzemēs ir tādi paši biļešu pārdevēji, kas ar prieku samaina biļetes uz tādas pašas vai lielākas vērtības. Vēlreiz jāpiebilst, ka neprasījām lētākas, kā arī koncertā ir tikai stāvvietas, tāpēc nevajadzētu būt problēmām ar vietu atbrīvošanu vai samainīšanu. Ja arī ir ļoti objektīvi iemesli tam, kādēļ tas nav iespējams, to vienmēr var paskaidrot un piedāvāt klientam vismaz izmēģināt kādu b variantu kā rīkoties šādā situācijā.

Šķiet, ka uzņēmumiem latvijā ir šāda attieksme tāpēc vien, ka tirgus ir mazs, ir izveidojuši zināmu monopolu un zina, ka muļķa klienti tāpat turpinās "izvēlēties" viņu pakalpojumus, jo alternatīvas it nemaz nav.
Žēl, ka tā, un ļoti ceru, ka kādreiz klientu apkalpošanas kvalitāte un līmenis pietuvosies ārvalstīs piedzīvotajai.

12.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ka

Komentāri (9)

Tu Turkey901 12.06.2019

Biļetes Jums tika pārdotas un nauda aizskaitīta organizatoriem, neviens nav ieinteresēts grozīt sistēmu, datus, nodarboties ar izmaiņām biļešu atlikumos un to numerācijā dēļ dažiem Jūsu piemaksātajiem Eiro, kā arī nav garantijas, ka Jūs tāpat neizmantosies vai nenodosiet/ nepārdosiet kādam citam šo jau iegādāto biļeti un tad necelsiet traci uz ieejas, kāpēc nelaiž iekšā ar biļeti rokā?!

Ka Katr333 12.06.2019

Vienkāršs jautājums - kāpēc ārzemju kompānijas to spēj (samainīt) un neviens nav nomiris no sacelties tračiem?

Ka Katr333 12.06.2019

Tāpat jāpiebilst, ka pati attieksme bija liels faktors šajā situācijā. Biļešu Servisam ir 3% uzticības reitings šajā portalā, viena sūdzība skaitās atrisināta un visa pārējā attieksme pret klientiem izriet no tā, ka alternatīvu īsti nav. Ja gribu biļeti, jāpērk pie viņiem.
Varbūt vēl pirms gada nerakstītu šajā portālā par šādu "sīkumu", taču pēdējā laikā pēc vairākiem gadījumiem ar ārzemju kompānijām, kur patīkama, sagaidoša un pretīmnākoša attieksme pret klientiem ir vienlīdz lieliska gan gadījumos, kad runa tiešām ir par mazām summām, gan tad, kad par lielām. Visu šo pieredžu iespaidā grūti nepamanīt kontrastu ar Latvijā notiekošo, tāpēc šis gadījums arī likās papildus kaitinošs.
Taču joprojām gaidu atbildi kāpēc citi spēj samainīt biļetes un nav ne bankrotējuši, ne citādāk pārstājuši eksistēt.

Tu Turkey901 12.06.2019

Varbūt āpēc, ka:

1) Latvija ir mazs tirgus.
2) Viņiem nav pus miljona eiro, lai nopirktu vai izstrādātu modernu sistēmu, kas atvieglotu darbu un pievienoju neskaitāmas jaunas opcijas un iespējas, Latvijā šis bizness pa lielam ir kapeiku lasīšana. Jūs zināt, cik izmaksā aplikāciju vai sarežītu sistēmu/ vietņu izstrāde?!
3) Latvijā ir ļoti daudz parādnieku/ nemaksātāju no koncertu rīkotāju puses, viņi ir visai negodprātīgi vai dziļos parādos. Lai Jums samainītu biļeti, koncerta rīkotājam ir jāatgriež nauda biļešu izplatītājam, kurš, savukārt, aizskaitīs atpakaļ lielāku naudas summu par dārgāku biļeti. Tā kā koncertu rīkotāji visu naudu momentā notriec vai arī baidās atgriezt nezinot, vai saņems atpakaļ, tad tas tā Latvijā nenotiek!

Tu Turkey901 12.06.2019

Par komunikāciju un reitingu, Jūs vispār papētījāt par ko visas tās sūdzības?
Patiesībā, uzņēmumam ar tām nav nekāda sakara, jo tas ir sludinājumu dēlis, ienākot naudai tā tiek aizskaitīta organizatoriem un nenotikuša koncerta gadījumā jāvēršas ar pretenzijām pie koncerta/ pasākumaorganizātoriem nevis šī uzņēmuma, kuram biļešu naudas nav! Par to tad arī ir visas tās sūdzības, tā teikt, par neko!

Ka Katr333 12.06.2019

Skaidrs, paldies par viedokli.
Tāpat tas absolūti nemaz un necik neattaisno komunikāciju un attieksmi. Tā nemaksā teju neko. Tieši mazais tirgus šķiet, te nozīmē to, ka var atslābt un necīnīties par katru klientu, jo klientiem gluži vienkārši nav alternatīvu. Posts bija par Biļešu Servisu, taču tam apakšā, ceru, ka var gan nojaust, gan bija izprotams, ir pārdomas kopumā par apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Ja gribētu izpausties par šo tēmu tad varētu stāstīt arī par to, kā daži labi arī lielāki Latvijas uzņēmumi, kas sūdzās par apgrozījuma kritumu medijos, vienlaicīgi ignorē zvanus, e-pastus no potenciālajiem klientiem, un kad beidzot atbild, tad atbild strupi un neieinteresēti. Nu tas tā, daudz plašāka tēma, paliksim tomēr pie tā paša nelaimīgā Biļešu Servisa.

Cr critical thinker 12.06.2019

Turkey te šo to varbūt īsti ne pareizi, bet doma pareiza.
un tagad iedomājieties, ka simtiem vai tūkstošiem klientu te nopērk, te maina. vai arī to izdara tikai viens. tās PĀRIS biļetes, ko jūs atdodat, ir atkal jālaiž pārdošanā (kaut izziņots, ka vairs nav to biļešu). pēc nedēļas ierodas nākamais, kas grib mainīt, utt utt.

jūsu piemēri par par ārzemēm -- mēs nezinām, kas tie bija par koncertiem, kā tur bija ar biļešu stāvokli. tās situācijas tak var smagi atšķirties. nu nebūs lielā stadiona koncertā nekāda ucināšanās arī tajās 'ārzemēs'

Ka Katr333 13.06.2019

critical thinker, speciāli papētīju dažus ārzemju portālus. Tur skaidri un gaiši rakstīts "ja vēlaties samainīt biļeti pret tādas pašas vērtības vai dārgāku, ar prieku to izdarīsim", nevis "katru gadījumu izskatīsim individuāli". Tas nu tā. Un nav jau tā, ka Latvijā nav iestāžu, kas biļetes maina ar prieku.
Jebkurā gadījumā liela stāsta daļa ir attieksme. Arī atšūt var citādāk un paskaidrojot iemeslus, nevis ar sausu copy paste no noteikumiem. Vispār neko nerakstītu šajā portālā, ja būtu alternatīvas. Tieši nekad nesaprotu, kāpēc cilvēki vārās par veikaliem, iestādēm, kuriem ir simtiem alternatīvu un var vienkārši neiet. Ar Biļešu Servisu ir citādāk. Ja gribu biļeti, tad principā jāpiecieš jebkas.

Ka Katr333 13.06.2019

Jā, papētiju un uzmanību vērsu uz kopējo Biļešu Servisa attieksmi, ka neiesaistās šeit un neko nemēģina ne skaidrot, ne risināt. Citi uzņēmumi to dara. Savukārt, pēc tās atbildes ko saņēmu, man tikai apstiprinājās iespaids, ka šim uzņēmumam komunikācija un ieinteresētība pieklibo. Grūti nenojaust, ka tas ir tieši tāpēc, ka zina - klienti tāpat nekur nespruks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes