LV RU

Baltijas Apdrošināšanas Nams - Slikts serviss

Notika avārija Jelgavā 06.07 2019 / ir pagājuši 3 mēneši kompānija līdz šim nav veikusi nekādas atmaksas, katrs solis jāgaida mēnesis un protams šo mēnesi viņi godam ""novelk"", manā gadījumā viņi pieņema lēmumu bet man par to nekas netika ziņots, jo redz es izvēlējos citu servisu (ne tur kur sūtīja) , un viņiem trūkstot no manas puses dokuments. , kāpēc mani par to neinformē tā arī nesaņēmu saistošu atbildi. Apzināti novelk laiku. , drausmīgs serviss noteikti neiesaku šo kompāniju Ban.

07.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts sandra konstantinova 07.10.2019

lieta oc19/ 2230 ,bet par pakalpojumiem kompānija taču saņem naudu uzreiz

Komentāri (3)

Tu Turkey901 07.10.2019

Trupmākā komunikācija parasti notiek caur autoservisu, auto tiek atrādīts, tāme nosūtīta apdrošinātājam, kad tā ir akceptēta, tad serviss sazinās un ieplāno laikus.
Ja Jums pasaka, kurā servisā griezties, tad tur arī jāgriežas!

Sa sandra konstantinova 07.10.2019

Cik ilgi tad var akceptet? Un klients tacu jainforme nevis apzinati janovilcina laiks jo redz lrmums pienemts sdptsmbra sakuma. Man rodas iespaids ka BAN rikojas ka lielcelu noziedznieki novelk no tames 400.00ey un kluse vienkarsi kluse

Tu Turkey901 07.10.2019

Jāgriežas sadarbības partneru autosersisā, tad arī nebūs problēmu un noilguma, jo viņiem katru dienu notiek informācijas savstarpējā apmaiņa.
Jūs, turpretim, izvēlējāties citu servisu, iespējams, paziņu servisu, caur kuru "atmazgāt" apdrošināšanas naudu vai vēl kādu personīgu iemeslu vadīta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes