Baltijas Apdrošināšanas Nams - Slikts serviss

28.02.2022 notika Csn. Vainīga otra puse, kuri ir ban klienti (kasko) . Sieviete braukāja ar vīra mašīnu, pagriežot pa kreisi regulējamā krustojumā, un nepalaidot pretīmbraucošo joslu (mūs) . Policija tikai iedeva saskaņojumu un uz vietas madamu nesodīja (ceru ka tomēr saņems laimes vēstuli) . Tā kā Csn noticis vakarā, atsūtījām pieprasījumu uz remontu nākošajā dienā. 10 dienas gaidot kuru servisu izvēlēsies. Serviss pieņēma mašīnu 28.03.2022. Un joprojām mašīna stāv, gaida ban lēmumu. Tā kā remontu norēķināja ap 3000-4000 eiro, bet mašīna tika pirkta par 7500 (lizings) , viņi izvēlējas norakstīt. Un novērtēt mašīnu jau sasistu (summa 2000-3000) . Un vēl šīs kantoras klientiem, turklāt vainīgai pusei, kkā sanāca atcelt pieteikumu no viņu puses. Vai var būt tā kā vainīga puse esot palicis ar tīram rokām, bet mums tagad ir jāstaigā ar kājām un jāmaksā par sasistu mašīnu kura stāv, jo šī tā saucāma atlīdzība 1/3 no atlikušas summas?

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes