LV RU
www.sudzibas.lv Baltijas Apdrošināšanas Nams OCTA /vissliktākā apdrošināšanas kompānija/ Krāpjās ar izmaksām

Baltijas Apdrošināšanas Nams - OCTA /vissliktākā apdrošināšanas kompānija/ Krāpjās ar izmaksām

Bija octa gadijums.Biju cietusī puse.
Paši apreiķina summu tāmei,bet izmaksā mazāk nekā tāmē norādīts.(protams tāmi atsakās rādīt),pēctam ka sāc celt pretenzijas LTAB,ā un visur citur,izmaksā neizmaksāto,un parāda tāmi.
Ja uztaisa tāmi piemēram ar 1000 euro bez pvn,un tu vēlies izņemt atlīdzību naudā,bet viņi izmaksā tev tikai 800 euro,un atsakās rādīt tāmi,tas nozīmē ka viņi gribēja mani ''piečakarēt''.
Starpcitu.
Latvijā nav neviens likums kas dotu viņiem tiesības neuzrādīt jums zaudējumu apmēru!
Tas ka viņi klaji ignorē klientus tas jau ir PTAC risināms jautājums.
Iesaku katram OBLIGĀTI rakstīt sūdzību LTAB par BAN.Jo vairāk sūdzības jo lielāka iespēja ka šis kantoris tiks NANonizēts no apdrošināšanas tirgus!
Ja kāds BAN pārstāvis šeit vēlas apstrīdēt šo manis rakstīto varu arī visus savus dokumentus un bankas izdrukas likt galdā,kas neapgāžami pierādīs manis rakstītā patiesumu.
Neviena viņu sūdzība nav atrisināta-jo viņiem vienalga klienti!

M

Komentāri (11)

Работяга 15.09.2017

Nav vienalga klienti.. vini vinim vispar apnikusi... ja kads ziguls ietriecis jusu bagaznieka un tev bagaznieks no karbona vai ar zeltu uzklats tad apdrosinatajiem nav tik naudas izmaksat tavu spaini..

C critical thinker 15.09.2017

visur , ja ņem skaidrā, neizmaksā PVN, ko tu te murgo. vari pēc tam iesniegt čeku un dabūt arī PVN. Ja gribi iešņaukt piķi nāsī un labot pie Koļas par puscenu uz rokas - nesanāks

C critical thinker 15.09.2017

tāme noteikti bija ar PVN

S sandris.s 08.12.2017

...džekam par BANu ir taisnība. Viņi čakarēs pēc pilnas programmas un vilks laiku cik vien ilgi iespējams.

Z Zane Petersone 05.10.2018

Pilnīga taisnība!

KassandraG 21.05.2018

Man ar BAN neizmaksā vairāk par mēnesi apdrošināšanas atlīdzību lietā Nr OC18/1345. viņu kliens iebraucis manā stāvošā mašīnā, pateicot, ka neredzēja auto. tagad ir jākraso bamperi un jāperk jauna detaļa. kura gan nemaksā četrus ar ktko simtus (tik daudz BAN piedavāja izmaksāt pēc % ieturēšanas!)

а Андрей Клева 25.05.2018
неадекватные операторы

неадекватные операторы. Практически прямым текстам послали, при по пытки узнать о условиях страхования...

L Līga 17.07.2018

BAN vispār ir kapeiku pis*ju kantoris!
Man gan nav bijusi darīšana ar Octa, bet ar veselības apdrošināšanu gan.
Bijuši vairāki gadījumi, kad atsaka nu reāli vnk "piesienoties" par kaut ko. Apmēram tā, kāds darbiniekam šodien garīgais, tāds būs lēmums.
3 spilgtākie atmiņā palikušie gadījumi:
1. Iesniedzot čeku ar nosūtījumu,par to,ka IR nepieciešams konkrētais USG izmeklējums..atnāk atbilde, ka 30 dienu laikā jāiesniedz izraksts par to,kas tika veikts. Ok saprotama lieta. Tad nu es no viena Rīgas gala uz otru Rīgas galu devos uz attiecīgo veselības centru,lai palūgtu šo izrakstu. Iesniedzu un pēc burtiski pāris minūtēm atnāk ATTEIKUMS, jo redz izmeklējums veikts bez jebkāda iemesla. Nu johaidī bija taču ārsta nosūtījums un kamdēļ tad neatteica uzreiz,bet lika vēl ķešīt pakaļ izrakstam,kuru nemaz nevajadzēja, lai atteiktu?
2. Pēc podologa apmeklējuma iesniedzu kārtējo čeku ar nosūtījumu,kurā minēta konkrētā diagnoze. BANam ar to vien nepietiek. Zvana man vienu dienu ģimenes ārste nesaprašanā...BAN šiem atsūtijis vēstuli, kurā lūdz apstiprināt konkrēto diagnozi. Ak jel tak paturiet to kapeiku sev!
3. Atsaucoties uz iepriekšējiem punktiem pilnīgs pretstats. Atnākot no ārsta vizītes,tikai mājās pamanīju, ka čekā rakstīts "Speciālista konsultācija" un nav minēts konkrētais saņemtais pakalpojums. Nodomāju,ka nu atkal BANam nepatiks un sūtīs pakaļ pēc izraksta. Nospļāvos un uz labu laimi iesniedzu to pašu. Un ko domājiet? Apstiprina bez nekādām problēmām.

Tur viss tīri notiek pēc darbinieku personīgajiem principiem!

Iepriekšējā darba vietā bija Gjensidige apdrošināšana - vispār nekādu problēmu!

Z Zane Petersone 05.10.2018

Šī kompānija nodarbojas ar krāpniecību un klientu maldināšanu.
Arī apdrošinot mājokli, nelaimes gadījumā, atlīdzība netiek izmaksāta!

Attieksme pret klientiem problēmu gadījumā ir briesmīga.

S saama 13.12.2018

Pirmo reizi dzīvē neapmaksā muguras masāžu. Tā esot kaulu deformācijas rezultātā. Un tā visiem kolēģiem. Visi esam šokā. Atsaucas uz kkādu savu mistisko noteikumu punktu, ko pats BAN visai dokumentu paketei nemaz netika pievienojis. Bet, kad jāsāk apmaksāt, baksta kkādu noteikumu punktu par neatmaksāšanu. Visādas apdrošināšanas kompānijas ir bijušas, bet kaut ko TĀDU piedzīvojam pirmo reizi. Skaidrs, ka arī pēdējo...

Отвратительная компания! никогда в жизни больше не куплю там страховку! если страховку аннулируешь(из-за продажи машины), до последнего тянут что бы деньги не возвращать, придумывая каждый раз новые отмазки! что б им зарплату всем так выплачивали как они деньги!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes