LV RU

Baltijas Apdrošināšanas Nams - Kasko

Kompānija, kura apstiprinot remonta tāmi no dīlera servisa, neizmaksā pilnu summu, izdomājot visvisādus iemeslus, ka klients pārkāpj noteikumus. Diennakts numurs nestrādā, līdz ar ko uz ceļa būs jādomā pašam ko darīt un kā. Domāju, ka vairs nepastāv tādas bezkaunīgas kompānijas Latvijā.

28.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Al

Komentāri (6)

Al Aleksejs Mednevs 09.07.2019
Slikts servis, krapsana.

OCTA apdrosinatajs neatmaksa summu kas parpaliek pec polises anulesanas (auto ir pardots) . Iesniegums rakstits klientu apkalposanas centra, klusums. Principa pec OCTU pie viniem nepirksu, krapnieki.

Tu Turkey901 28.07.2019

Ja Jūs izvēlaties saņemt satāmēto naudu uz konta nevis remontēties servisā, tad summa sanāk uz pusi mazāka par to, kas ir satāmēta. (-30% - PVN 21%).

Al Alex Andr 28.07.2019

Es māksāju papildus naudu par remontu pie dīlera. Un te neiet runa par skaidru naudu. No tāmes uz 3500 EUR bija gatavi izmaksāt dīleram tikai 852 EUR.

Tu Turkey901 28.07.2019

Ja automašīna nav uz garantijas, tad tai nav paredzēts remonts pie dīlera un jaunas detaļas, bet gan lietotas un apdrošinātāja sadarbības servisos.

Al Alex Andr 28.07.2019

Dīleris Moller Auto - ir sadarbības serviss, un te neiet runa par to. Bija arī tāme no cita sadarbības servisa uz 700 eur mazāk, bet tas neko neizmainīja.

Er Erča 29.07.2019

Man arī bija problēmas ar šo kompāniju un par Kasko. Tāpēc vairs neko un nekādus pakalpojumus no šīs kompānijas neizmantoju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes