LV RU
www.sudzibas.lv Baltic Motors Servisa kvalitāte

Baltic Motors - Servisa kvalitāte

Nevienam niesaku pirkt Ford automašīnu, pat jaunu nē, jo pēc tam nāksies saskarties ar tik "kvalitatīvu" servisu, ka mati ceļas stāvus...
Šobrīd viņi piedāvā akciju - ja tev mašīna vecāka par 4 gadiem, nāc mēs visu pārbaudīsim un sagatavosim tehniskai apskatei. Uzķērāmies un aizbraucām. Rezultāts - it kā viss kārtībā, tehnisko vajadzētu iziet. Taču CSDD citās domās - piesējas 5 lietām, kas visas saistītas ar gaismām (nav noregulētas, par vāju deg utt.). Uz šo Ford centrs mums atbildēja ideālu frāzi - mēs jau tikai apskatāmies, vai gaismas deg, nevis tās regulējam. Interesanti, ko tad viņi iedomājās, ka es esmu tik stulba un nesaprotu, vai gaismas deg vai nedeg? OK, izlamājāmies ar viņiem, viņi ķipa visu sataisīja un mēs, taupot savu laiku un nervus, sapiķojām par to. Taču ilgi nebija jāgaida - aizbraucām līdz mājām un konstatējām, ka viņi nav pielikuši atpakaļ sensoru, kas kalpo signalizāicjai, lai noteiktu vai kapats ciet (it kā sīkums, bet tomēr par kaut ko liecina). Aizbraucām otrreiz uz tehnisko - protams, viena no lietām, ko it kā Ford salonā sataisīja, vēl joprojām (tālās gaismas kūlis izkliedēts) ir un tehnisko tā arī neizgājām.
Priekš kam tad viņi piedāvā tādu akciju, runā par to skaļi, taču izdarīt, ko sola, nespēj? Neviena no mūsu turpmākajām mašīnām nebūs Fords, lai gan pirms tam domājām par jauno Mondeo iegādi. Silts ieteikums - turieties tālāk no Ford servisa.

K

Komentāri (9)

K Keisa 22.07.2008

Turpinājums piedzīvojumiem ar Baltic Motors... Atkārtoti aizvedām uz servisu, lai sataisa to nelaimīgo lukturi. Ķipa atkal visu izdarīja, tehnisko vajadzēto iziet, taču CSDD, pat uzrādot visus servisa papīrus, nekā - servisā strādājot idioti, tā paši tehniskās apskates džeki. Un es pilnībā viņiem piekrītu.
FORD salonā savu mūžu vairs kāju nesperšu!

J Jana 09.09.2008

Nu paldies, paldies par informāciju. Pašlaik Fordam atkal akcija. Gribējās paņemt to fokusu, bet nu ganturēšos no tiem fordiem tālāk. Šitos jaunos fordus diezgan bie;zi var manīt mūsu lauku servisos. Laikam jau slava palikusi tur pat kur bija.

L Līga 18.12.2008

Jā, lasot šo man nākt atmiņā mani 2 gājieni un Ford salonu... Pilnīgi neko labu nevar teikt... Īsumā - rezerves daļas pārdeva nepareizās, dēļ kā paliku uz ceļa un servisa cilvēki man liekas mašīnas pirmo reizi dzīvē redz - eļļu pārbaudīt - tas vien viņiem ir liels izaicinājums, ar ko viņi kaut kā ne īpaši tika galā, nerunājot jau nu par sarežģītākām lietām... Nekad vairs tur neatgriezīšos...

A Andrejs 19.06.2009

Neiesaku nevienam vairs pirkt arī Mazdas, jo tās arī tagad ir baltic motors paspārnē . Ja tomēr esat Mazdas īpašnieks nekādā gadījumā neuzticiet to baltic motors servisam . Manējai Mazdai šie virsbūvi remontā jau mēnesi un vēl neviens nemāk pateikt, kad auto būs kārtībā . Ja arī pazvanu un pajautāju šie saka, ka noskaidros un atzvanīs, kad mašīna būs kārtībā . Līdz šim nevienu reizi neviens tā arī nav atzvanījis un nācies vien pašam zvanit atkārtoti, taču kā saprotat jēgas nekādas . Pirms sasisto mašīnu nodevu servisā konsultējos ari ar diviem saviem paziņām kuri nodarbojas ar auto remontu . Viens no viņiem atbildēja, ka šāds remonts aizņems 6 darba dienas, otrs teica 7 darba dienas . Ka jau minēju baltic motors remontu veic jau mēnesi ... nez kādi meistari tur viņiem strādā. Šis noteikti būs mans pirmais un pēdējais baltic motors apmeklējums, kaut ari mašīnai vēl turpinās garantijas laiks . Vieglas viņiem smiltis .
Fordus nepērciet nekāda gadījumā, jo neviens no man zināmajiem ilgāk par 2 gadiem bez remonta neizvelk

J Jurka 28.06.2009

Fords jau taads pats drots kaa Opeļs, shroti totaalaakie, prieksh tam ir Audi, VW, Mercedes...

D Dace 15.04.2010

Man ir fords. bet es par servisu neviena slikta vārda laikam nevaru teikt. Vienīgi to, ka dārgi.

I Inets 18.08.2010

Man par Baltic Motors laikam sanāktu pat tāda neliela brošūriņa ko rakstīt. Žēl, ka neienāca prātā katru sūdzību te ielikt... Bet sākums nebija labāks arī iepriekšējā Mazdas servisā vecajā vietā Skanstes ielā.
Ņemot vērā, ka esmu vedis dažādas Mazdas tad apkopošu Top lietas, kas "sanāk" Baltic Motors:
- Garantijas laika beigās pilnīgi aizmirst pasūtīt detaļu aizmugurējo durvju fiksēšanai.
- Garantijas laikā paziņot, ka problēmas ar elektronikas plati, kuru esot pārprogrammējuši, ja rodas atkārtoti defekti tad jāpasūta jauna. Un tā 2x gada laikā. Pēc garantijas protams paziņojums, ka viņu sistēmā nav tādas problēmas iepriekš fiksētas un plate jāpērk :)
- Gandrīz vienmēr, ja gaidi uz vietas salonā, tad pēc norunātā laika labāk izej apskaties vai auto jau nestāv parkošanās placī gatavs, jo cilvēks, kas pieņem un atdod autiņus
vienmēr ir aizmirsis piezvanīt vai viņa vienkārši nav (kautkur aizgājis).
- Pēc virsbūves remonta aizmirsa uzskrūvēt antenu.
- Pēc norunātā remonta veikšanas dienas zvanu uz Baltic Motors un šie sāk meklēt automašīnu, jo to virsbūves cehs nevar atrast. Tad izrādās citā cehā. Pēc dažām dienām to saņemot izrādās nekādā citā cehā nav bijusi, jo manis pieteikti remontdarbi tajā cehā nav veikti.
- Baltic Motors gadās dienas kad nav iespējams sazvanīt. Saņemot atgādinājuma SMS par remonta laiku teksts - Ja nevarat ierasties lūdzam zvanīt... un kāda jēga, jo telefonu neceļam...

Kopumā šo servisu varu raksturot kā: Dārgu un ļoti vāju.

A Andis Gasons 11.10.2010

Gribētu padalīties ar savu pieredzi, varbūt kādam noderēs.
Man arī sākumā likās, ka vis ir ok ar Baltic motors servisu( protams ka dārgāk nekā citur, bet tomēr Ford dīleris) kamēr nebeidzās garantija. Lai nemaksātu tik daudz par apkopi, nolēmu ka pats varu to izdarīt, jo nav tas tik sarežģīti. Tad atklājās pāris interesantas lietas, lai ford focus apmainītu salona filtru ir jānoņem gāzes pedālis, kurš ir pieskrūvēts uz trim skrūvēm, kuras speciāli veidotas lai no vibrācijas neatskrūvētos, izrādās ka divas ir orģinālās, bet trešā kura nav redzama un pie tā grūti piekļūt ir uzlikta parastā(sarūsējusi) "lai dzekiem būtu vieglāk nākošajās reizē to pedāli noņemt " protams ka sīkums bet nepatīkami.

Bet visvairāk nokaitināja tad kad ņēmu nost gaisa filtru lai varētu tikt pie eļļas filtra. Izrādās ka gaisa caurule kas iet uz turbīnu, nemaz nav savilkta un gar to, turbīna eļļu dzen nedaudz ārā un rauj iekšā putekļus. Un protams ka vel ir daudzi sīkumi, ka nav ieskrūvēti uzgriežņi tur kur tie ir bijuši u.t.t.

Manu prāt, ja esi uzņēmies pārstāvja lomu un pārdot auto, tad tev arī jātur tā latiņa noteiktā līmenī nevis jāpieļauj ka tavā uzņēmumā haltūrā.

I Inets 17.10.2010

Pēdējais hīts ar Baltic Motors / Inchape Latvia.

Pēdējo apkopi veicu Aura auto un esmu apmierināts, ka pie viņiem 100 000 apkope izmaksāja ~ 50% lētāk nekā to piedāvāja Baltic Motors,
kur kā saprotu maina detaļas neatkarīgi no nepieciešamības - ja ierakstīts jāmaina - tad jāmaina.
Kā arī darbinieku attieksme salīdzinot Aura Auto un Baltic motors ir kā diena pret nakti.

Kā arī stāsts par Baltic motors mārketinga aktivitātēm:
Saņēmu divas vēstules viena no Ford, otra no Mazdas, kur abās tiek piedāvātas dažādas atlaides servisam, precēm u.t.t.
Interesantākais ir fakts, ka viņi nevar identificēt kādu auto esmu pie viņiem pircis FORD vai MAZDA ja jau sūta abas vēstules :)
Tāpat esmu bijis pārsteigts, ka savulaik Inchape privilēģiju karti neviens nepiedāvāja kamēr pats to nejauši neieraudzīju uz galda servisā...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes