www.sudzibas.lv Baltic Doors Systems SIA Krāpšana, slikts serviss, attieksme

Baltic Doors Systems SIA - Krāpšana, slikts serviss, attieksme

Labdien,
gribu padalīties savā stāstā par metāla durvju ielikšanu. Piezvanīju uz uzņēmumu sia baltic doors systems. Izstāstīju, ko vēlos, uzreiz tika piedāvāts, ka atbrauks, nomērīs un tad ieliks durvis. Durvju apdare pakalpojuma komplektā neietilpst. Zvans no uzņēmuma ka esot atnākušas durvis, atsūtīja bildes, izvēlējos, tika noteikta diena durvju ielikšanai. Nauda par durvīm un ielikšanu tika pārskaitīta, pirms durvju ielikšanas. Es cenšos cilvēkiem uzticēties, jo pati strādāju godprātīgi. Atbrauca divi strādnieki, sestdienas dienā, izlauza vecās durvis, ielika jaunas un aizbrauca (neiedziļinošās ielikšanas procesā, jo stāsts nav par to) . Pati klāt nebiju, mamma man ir slims un vecs cilvēks, aiz lieliem priekiem durvis no ārpuses pat neiedomājās apskatīties. Taču vērīgā kaimiņiene kas dzīvo pretī, uzreiz pamanīja bukti no ārpuses. Kad aizbraucu pati, jā tiešām durvīs ir bukte un iekšpusē plaisa! Uzrakstīju uzņēmumam e-pastā vēstuli, par to ko esmu ieraudzījusi. Uz ko man nebija nekādas atbildes, nākamajā dienā zvanīju pati, atbilde bija uzreiz sekojoša - pasūtīsim jaunas durvis un brauksim mainīt.
Pagāja kāds laiks, klusums no uzņēmuma puses, nolēmu zvanīt pati, atbilde uzreiz sekojoša - oktobra beigās brauksim mainīt durvis. Pienāca oktobra beigas, klusums, zvanu novembra sākumā - atbilde - nedēļas nogalē brauksim mainīt durvis. Prasu noteikt konkrētāku laiku, jo visi esam aizņemti un aizbraukt uz ērgļiem prasa laiku. Un tagad seko interesantākais - sestdienas vakarā zvana uzņēmuma vadītājs un prasa man - vai durvīm no ārpuses bija plēve?
- es atbildu nē. Uz ko seko atbilde, kas vēlāk tika atsūtīta man arī uz e-pastu:
- atcererējos, ka durvim
ārpuse nekādas aizsargplēves nebija visi iespējamie defekti bija redzami.
Drīzāk ka kaimiņi kuri mēbeles pārvietojusi šajā laika uzmetuši būs virsu kādu divanu. Iekšpuses defekts ari tajā paša zona pret trieciena vietu. (tiešais teks nokopēts no e-pasta)
tad nu man rodas jautājums, kādu bukti redzēja kaimiņiene?
Otrs jautājums, kapēc tik pēkšni viss tika pagriezts pret klientu?
Protams ar šo rakstu lieta nebeigsies, vērsīšos pēc juridiskās palīdzības. Bet gribu brīdināt citus cilvēkus - uzmanieties, sadarbojoties ar šo uzņēmumu!

Komentāri (6)

I Ilze 09.02.2018
Pateicība!

Vajadzēja nestandarta augstuma durvis pasūtīt ( budžets ierobežots tikai 210 Eur). Madonā, Jekabpilī, Rēzekne izmeklējos visur ap 350 eur un menesi jagaida.

Kad pateica , ka 200 eur un nedēlas laikā neticēju. Piegādāja par brīvu lidz namdurvīm !
Liels paldies Baldic Doors Systems vadītājam Vilnis Stepānam.

Uz drīzu tikšanos -vajadzēs arī logus.

I Ilze 09.02.2018

:)

B Bijušais pircējs- 06.01.2021

Varbūt, varbūt...

Problēma atrisinājās!

Vainigā persona durvju bojāšanā atzinās un apsolija kompensēt klientei zaudējumus.

B Bijušais pircējs- 06.01.2021

Kaut kā negribētos ticēt, zinot Baltic Doors Systems necienīgo attieksmi pret klientiem.

Malči!

Beidzot ari Madonā var iegadaties logus par tirgus cenām.
Līdz 20 % letak nekā Saules ielā( apstaigaju visas firmas )
Paldies Jums !

Biezie lai pērk Saules ielā. Mēs mirstīgie pirksim durvistev.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes