www.sudzibas.lv Baltic Data Pircēju maldināšana

Baltic Data - Pircēju maldināšana

Š. G.27. Novembrī pasūtīju trīs vienādas preces - robotus putekļsūcējus, izdarot divus pasūtījumus. Aptuvenais piegādes datums - 07. Decembris. Preces izņemšanas vieta - SIA "Baltic Data" veikals t/c "Akropole". Apmaksa - bankas karte vai skaidra nauda pie preces saņemšanas. 09. Decembrī apmeklēju veikalu "Baltic Data" akropolē. Klatienē man veikala darbinieks paskaidroja, ka pasūtījuma saņemšana kavējas jo prece nāk no Polijas. Kopš tā laika līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādas ziņas par preces saņemšanu. Uz e-pastiem neatbild. Pie tam vienu no pasūtījumiem "Baltic Data" anulēja bez manas piekrišanas un nepaskaidrojot iemeslu. Visus ar darījumu saistītus dokumentus varu piestādīt.

23.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes