www.sudzibas.lv Baltic Data Briesmīga attieksme, neatgriež naudu

Baltic Data - Briesmīga attieksme, neatgriež naudu

Nopirkām datorklēslu meitenei. Pēc ilgākas pasēdēšanas saprata ka krēsls īsti neder un mugura sāp.. Griezāmies uz veikalu, jo krēsls pirkts dienu iepriekš, ar visu čeku, iepakojumu, viss kā jauns. Prasījām vai nav iespejams naudu atgriezt vai vismaz samainīt pret citu krēslu, kaut ar piemaksu. Pardevejs dainis rupji ignoreja un gandriz vai paspejas.

08.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (5)

K Klientamnavtaisnība 08.06.2020

"un gandriz vai paspejas"
Varbūt latviski - ko tas nozīmē?

W waka 08.06.2020

Vai pēc autora domām pārdevējam ir jāatgriež nauda par lietotu preci?

M mancave 09.06.2020

Тоесть если я куплю технику в магазине, То не смогу ее вернуть на следующий день. Хотябы под предлогом что она мне не подошла и не оправдало ожиданий.

Vagons Komā 10.06.2020

Lidmašīna ir mīts.

T Tigerskin 23.11.2021

Pircējs iegādājās preci uz vietaas, respektīvi redzēja ko pērk, varēja pamēģināt pasēdēt utt., pārdevējam ir visas tiesības neko nepieņemt, kā arī pārdevējs varēja nākt pretī pircējam un piedāvāt citu krēslu ar piemaksu vai pa tādu pašu cenu, ja prece patiesi ir tādā pat stāvoklī kāda tā bij. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes