AtrisinātaBabystore.lv - Briesmīga pieredze! Krāpšana par lielu naudas summu.
❗️Atsauksme par veikalu BabyStore — kategoriski neiesakām!
Mūsu pieredze ar BabyStore ir spilgts piemērs tam, kā pārdevējam nevajadzētu izturēties, īpaši pret topošajiem vecākiem. Mēs patiesi nožēlojam, ka vērsāmies šajā veikalā.
Mana sieva bija 9. grūtniecības mēnesī, un mēs vēlējāmies iegādāties bērnu gultiņu bez liekas gaidīšanas un piegādes, lai viss notiktu mierīgi un uz vietas. No visiem veikaliem mums vajadzīgā Ingvart modeļa gultiņa bija pieejama tikai BabyStore, gan tikai baltā krāsā un ar atlaidi — 385 eiro. Ilgi šaubījāmies, bet beigās tomēr veicām pasūtījumu ar apmaksu uz vietas un pašizvešanu. Apstiprinājums tika saņemts.
Nākamajā dienā sieva devās uz veikalu pēc pasūtījuma — un te viss sākās:
Baltās krāsas gultiņas vairs nav.
Ir tikai "kapučīno" krāsā, un vakardienas "pieejamā" gultiņa jau it kā nav vairs pieejama.
Pārdevēja “pēkšņi atrada” to pašu modeli koka krāsā, bet par 499 eiro, nevis 385.
Uz jautājumu par cenu atšķirību pārdevēja atbildēja: “Cita krāsa — cita cena.”
Vienā brīdī pārdevēja pat pajautāja: “Vai problēma ir naudā?”, kas pilnībā salauza manu sievu.
Rezultātā gultiņa tika iegādāta par 429,99 eiro. Taču, atverot kastīti mājās, izrādījās — iekšā ir pavisam cits modelis!
Nākamajā dienā mēs ar sievu atgriezāmies veikalā, lai veiktu preces atgriešanu (pagāja mazāk nekā 24 stundas no iegādes brīža). Bet:
Pārdevēja nevēlējās veikt atgriešanu, prasīja iemeslu un atkal pieminēja "naudu".
Nevēlējās dot mums atgriešanas veidlapas kopiju un arī negribēja to parakstīt.
Tikai pēc mūsu stingras nostājas viņa to aizpildīja.
Aizejot no veikala, mums vienkārši smējās pakaļ. Klientu apkalpošana? Profesionalitāte? Nekā tāda.
Ir pagājušas 20 dienas — naudu vēl neesam saņēmuši. Rakstījām — nekādas atbildes. Zvanījām — vainu novēla uz grāmatvedi, solīja 3 dienu laikā, bet… viss palicis pa vecam.
➡️ Nākamais solis — iesniegums attiecīgajām institūcijām.
➡️ Šāda attieksme pret grūtniecēm un klientiem ir nepieņemama un aizvainojoša.
Kategoriski neiesakām BabyStore.
Saudzējiet savus nervus, laiku un naudu!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi. Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka Jūsu pieredze nebija tāda, kādu mēs vēlētos nodrošināt saviem klientiem. Mēs vienmēr cenšamies uzlaboties un ļoti novērtējam jebkuru atgriezenisko saiti.
Informāciju nodosim mūsu klientu apkalpošanas nodaļai un viss tiks atrisināts.
Vēlamies, lai ikviens, kas vēršas pie mums, saņem kvalitatīvu apkalpošanu un pozitīvu pieredzi. No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Nauda tika atmaksāta tikai pēc atsauksmes publicēšanas, kas liecina par nevēlēšanos godīgi un labprātīgi atrisināt situāciju. Pārdevējs zvanīja un mēģināja mūs pārliecināt izdzēst atsauksmi, apgalvojot, ka tajā rakstīts nepatiesais. Mēs ieteicām pārskatīt videonovērošanas ierakstus un pārbaudīt telefonsarunas ierakstu, lai pārliecinātos par pretējo. Pārdevējs savu vainu tā arī neatzina.
Komentāri (3)
Viņi noies pa burbuli
Tikai iesniegums uzraugošajām instancēm, cīnīties ar satrunējušu sistēmu ir bezjēdzīgi. Kā var tā attiekties pret grūtniecēm, ja tā ir klientu pamatgrupa.
Tāda sajūta, ka neviens šajā veikalā nav no savas mammas piedzimis un nav pats gājis cauri bērniņa ienākšanai ģimenē.
nevis uzraugošajām, bet policijai par krāpšanos. Tā ir šī veikala biznesa shēma, pieņemt pasūtījumu, neizpildīt to un cerēt, ka klients liksies mierā. Pirms gada attaisnojās ar nobrukušo grāmatvedības bāzi, tagad vispār īpašniecei vienalga.