www.sudzibas.lv Baby Store Slikts serviss

Baby Store - Slikts serviss

Tika iegādāta prece-zīdainim matracis, septembra sākumā. Atnāca e-pasts, ka prece pasūtīta, viss ok. Gaidu 2 nedēļas, zvanu uz informācijas tālruņiem, kas ir vairāki, citi neceļ vispār, citos runā, ka atzvanīšot menedžeris, kurš tā arī neatzvana. Vīrs beigās sazvanīja, jau dusmīgi esam par maldināšanu, ka neviens tur neko nezin, Saka ka atzvanīs, bet tā arī neatzvana. Beigās Saka ka vēl nedēļa jāgaida. Tā jau ir pagājis mēnesis un matracis nav. Zvans atkal - atkal tas pats, mēs jums atzvanīsim. Uz ko beigās pasaka ka vel jāgaida? !? !? ! Itkā būšot uz nedēļas beigām. Šādi itkā mums vairs neder, jo pietiekoši ilgi jau ir gaidīts. Kad zvana, neviens neko nezin, nesaprot, centās uzvelt vainu, ka man nepareizi norādīts e-pasts, tikai interesanti kā tad man varēja atnākt, ka prece ir pasūtīta uz e-pastu? Vienvārdsakot, teicu lai anulē, vieglāk uz veikalu citu aizbraukt.
Neiesaku nekad te ko iegādāties, jo serviss ir tiešām briesmīgs, ar klientiem runāt neprot, informāciju pat par precēm neprot pasniegt.. Pagājis mēnesis, preces nav, un viņi pat skaidri nezin vai būs vai nebūs.. Itkā..
Ceru naudas atgriešana nebūs tik ilgs process. Savādāk izskatās šim veikalam sen nav bijušas problēmas ar patērētājiem.

12.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 12.10.2022

Labdien, Māra.
Sakarā ar Danpol ražotnes aizvēršanu uz nenoteiktu laiku ir liela kavēšanās ar pasūtījumu izpildes laiku.
Telefona nr. pasūtījumā norādīts nekorekti, kā arī e-pasts ir bloķējis vēstules nosūtīšanu Jūsu adresātam. Uzrāda, ka no Jūsu puses esat nobloķējuši saņemšanu. Esam vairākkārtīgi ar Jums mēģinājuši sazināties un sniegt informāciju, kā arī Jūs tikāt informēta par aizkavēšanos.

Papildināts Māra Račika 12.10.2022

Jā,muļķības,pavadzīmē mans e-pasts un telefona nr norādīts pareizi!
Šodien saņēmu e-pastu par anulētu pasūtijumu,tātad e-pasts korekts!
Lai vai kā,naudas atgriešana cerams jums nesagādās problēmas

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 13.10.2022

Labrīt, automātiskās vēstules uz outluku no mūsu sistēmas aiziet, bet kad tiek rakstītas ar cilvēka starpniecību, outlook tās bloķē. Kā mums sniedza atbildi Microsoft atbalsts, kaut kad savā laikā esat mūs nobloķējuši visticamāk, lai reklāmas vai citas ziņas nesūtītu .Telefona nr tika izlabots, pēc Jūsu vīra zvana. Diemžēl mēs nevaram pievienot bilde ar izziņu e-pasta.

Papildināts Māra Račika 13.10.2022

EEs arī labprāt pievienotu pavadzīmi,kad pirkums tika apstiprināts, tur gan epasts gan telefona nr ir norādīts korekti, bet datus publiskot netaisos. Outlokam ir atsevišķas mapes,kur nāk arī nevēlami paziņojumi,tā kā nevajag izdomāt atrunas par jūsu kļūdām. Bezjēdzīgas sarunas,atgrieziet naudu un viss.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes