Baby Store - Krāpšana

Pasūtījām preci internetveikalā. Atnāca rēķins un epasts no darbinieces "varat apmaksāt un saņemt". Apmaksājam. Nākamajā dienā vīrs aizgāja pēc preces. Darbiniece pateica "maksājuma nav, maksājiet uz vietas". Pēc ilgām diskusijām, vīrs vēlreiz samaksāja par preci. Rotaļlieta mums izmaksāja 86€ nevis 43€

19.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (6)

н НеКариньш 19.12.2020

Maksājums caur internet-banku ir 3 (tris) darbadienas laikā!

Nav gan. Ļoti bieži ieperkos caur internetu. Ja ir viena banka tas aizņem ne vairāk ka stundu. Nesen jau maksāju caur internet banku BabyStore. Pēc 2 stundām jau zvanija darbiniece ka maksājums saņemts un var saņemt preci

н НеКариньш 20.12.2020

"līdz 3 (tris) darbadienas laikā!" Un vel kamēr grāmatvede apstrādās... bet viņa ļoti aizņemta ar kafijas pauzem...

V vitols 19.12.2020

Tavs vīrs nepareizi darīja,ka maksāja otreiz!
Tagad rakstiet iesniegumu prasiet naudu atpakaļ!

Jā ta ir mūsu kļūda, ka samaksāja velreiz. Protams tā to neatstāsim. Rakstīsim iesniegumu. Jā vajadzēs tad arī uz policiju

A Anna88 21.12.2020

Paldies par ziņu! Lūdzam, atsūtīt pasūtījuma numuru un situāciju uz e-pastu [slēpt]@babystore.lv kvalitātes nodaļas pārbaudei, lai mēs varētu novērst pārpratumu. Babystore administrācija

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes