www.sudzibas.lv Baby Store barošanas krēsls Britton Yuki Red

Baby Store - barošanas krēsls Britton Yuki Red

Mīļās māmiņas un mīļie tētiņi,

Vēlos Jūs no visas sirds pabrīdināt: lūdzu, esiet ļoti piesardzīgi, kad iepērkaties veikalā Babystore Stabu ielā 45.
Tur strādā tādi bezkaunīgi cilvēki, kādus nekad nebijam redzējuši savā dzīvē.
Mums ir reālās problēmas ar šo veikalu. Pārdeva mums Britton Yuki Red barošanas krēslu http://www.babystore.lv/?dir=view&id=20024, kuram drošības josta ir ar defektiem, siksnas ļoti viegli taisās vaļā pašas no sevis, kad mazulis sēž šinī krēslā, jo plastmasas āķi ir nekvalitatīvi, kā rezultātā mazulis sēž nepiesprādzēts. Sarkanā paplāte ir tik viegli paceļama, ka mazulis, kuram ir 8 mēneši, ļoti viegli izņem to ārā. Krēslam ir vēl virkne citu trūkumu, bet minētie divi apdraud mazuļa drošību un veselību.
Ko nu vēl varēja gaidīt no šī ķīniešu ražojuma.
Bet galvenais nav tas. Galvenais ir tas, ka Latvijā NAV profesionālo ekspertu, kas var novērtēt barošanas krēslus un spriest par tādām lietām, kā barošanas krēsla bīstamība.
Un veikala "eksperti" , protams, saka, ka viss ir kārtībā.
Ja Jums nepaveiksies un iegādāsieties šinī veikalā krēslu vai jebkādu citu preci ar defektu, scenārijs būs šāds (pārbaudīts):

1) veikalā pagrabā sedēs divas bezkauņas, kas runās šausmīgas rupjības, neatbildēs uz telefonu zvaniem (uzstādīts numuru noteicējs), melos visu laiku
2) tās ne par ko nevēlēsies pieņemt iesniegumu no Jums (sūdzību), piespiežot Jūs sūtīt to iesniegumu ierakstītā vēstulē
3) spiedīs taisīt ekspertīzi
4) pa telefonu teiks, ka ir ar mieru atgriezt naudu par preci ar defektu, kad Jūs atvedīsiet smago preci un prasīsiet, kur ir nauda, paņems preci, teiks ka nekā tāda neteica un neatdos preci atpakaļ. Ja Jūs uzstāsiet, lai atdod preci Jums atpakaļ, izsauks policiju un sāks Jūs dzīt ārā no veikala
5) PTAC nepalīdzēs, jo rīkojas saskaņā ar Likumu, kurā šādu problēmu risinājums vispār nav paredzēts, un ekspertu attiecīgajā nozarē pie mums, Latvijā, kā jau minējām, nav.
6) Pilnīgi beztiesīgs un pazemots Jūs aiziesiet prom no veikala. Bez preces, bez naudas. Nervi galīgi beigti.

Nezinam, kas notiek ar šo veikalu. Veikals Chicco blakus ir pilnīgi normāls.

Starp citu, šī vingrošanas bumba http://www.babystore.lv/?dir=view&id=15254&lang=lv , pirkta turpat, arī ir pilnīgs mēsls. Ar "uzlabotas kvalitātes pumpi" uz bildes pilnīgi nav iespējams piepūst šo pumpi pat 48 stundu laikā. Pārbaudīts! Mēs brīnamies, kā var apliecināt, ka to var piepūst 2 minūšu laikā. Tādi mēli...

Sirsnīgi iesakam būt piesardzīgiem, iegādājoties preces tādā veikalā kā Babystore ar tādu sliktu attieksmi pret cilvēkiem.

A

Komentāri (3)

J Jurijs.Z 20.03.2012

Esmu pastavīgs šī veikala klients. Pa diviem gadiem nevienas problēmas nebija ne ar veikala darbiniekiem, ne ar produkciju.
Jā gadījumā kādi defekti bija pamanīti kādai precei, un tie ir pamatoti, prece bija samainīta vai atgriezta nauda(ja negribeju mainīt uz ko citu) bēz nekādām problēmam! Protams ja prece nav sabojāta, tīra un ar iepakojumu.

Un esmu pārliecināts kā lielāko daļu no šīs sudzības Jūs izdomājat! Kā arī esmu parliecināts ka Jūs pat nemeiģinājat pierādīt darbiniekam to, ka krēsliņš apdraud mazuļa dzīvībai un jostas neadbilst standartam, un protāms kā to nevar izmantot paredzētajām nolūkam(Jūms taču jostas bija vajadzīgas lai droši darītu kaut ko virtuvē, kamēr bērns droši sēž krēsliņā, vai lidzīgam nolūkam?).

Jā Jūs nevarat izteikt savu sudzību veikalā, tad arī nav ko sudzēties šeit! :)

Varu pieļaut arī kā Jūs ieskrējāt veikalā, un uzreiz sākat nepamatoti bļaut uz meitenēm! :) Tā nedrīkst uzvesties, atpakaļ dabūsiet līdzīgu attieksmi! Un nevajag brīnīties!!!

Un ieteiktu arī pirms pirkt lidzīgas prece (bārošanās krēsliņi, autokrēsli, trīsriteņi u.t.t.) palasiet preces aprakstu ražotaja mājas lapā. Visticamāk tur arī būs vairāki komentāri. Un jā gribāt kvalitatīvu krēsliņu, ar visiem sertifikātiem, tad pērciet vai "CHICCO" vai nu "MotherCare".

Salidzinājums:
Jūs nopirkat "LADA Kaļina" un nedēlu pēc iegādes Jūs dodaties pie dillera, prasat kā pēc Jūsu "LADAi Kaļina'i" nav tik pat labi drošības spilveni(vai vispār Jūsu LADAI tie nav) kā "Mazzerati" vai "Bentley" markas automašīnām u.t.t.

E esence 31.05.2012

Izskatās ka kāds veikala darbinieks cenšas te taisnoties!!!

J Jurijs.Z 04.06.2012

Nu neesmu es nekāds veikala darbinieks! Esmu šī veikala pastavīgais pircējs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes