Ātrais torņu serviss - Slikts serviss

Izteikti neatsaucīga attieksme pret klientu. Bijām iznomājuši, ar pieprasīto priekšapmaksu, personāla pacēlāju ārpus darba laika (vakarā, pēc plkst.17: 00) . Kaut arī tas bija ārpus darba laika, ā. T. Serviss nekautrējās uzprasīt pilnu darba dienas tarifu, kas sastādīja teju 200. Nelabvēlīgu apstākļu sakritības pēc mums nebija iespēja izmantot pacēlāju tajā vakarā vispār, jo tajā vietā kur tas bija paredzēts kāds "labvēlis" bija novietojis savu automašīnu. Nākošās dienas rītā plkst.07: 50 pacēlāju atgriezām servisam, ar "0" darba stundām. Skaidrojām situāciju, t. Sk. Arī firmas vadītājam Kārlim Rīgā, un lūdzām pārcelt mūsu avansa maksājumu uz kādu citu dienu un laiku iespēju robežās. Diemžēl nesaņēmām pilnīgi nekādu izpratni un atsaucību. Servisa vadība nespēja piedāvāt, piemēram, pat ne arī kautādu atlaidi jaunai rezervācijai. Viss ko viņi spēja paskaidrot - "mums ir sezona; un pat ja mašīna nav strājāsi, tad viņa nav arī stāvējusi mūsu pagalmā, un tāpēc kādam par to ir jāmaksā".

Komentāri (2)

K kasis.oz 25.05.2023

Es vēlos izteikt sirsnīgu atvainošanos par mašīnas nolikšanu pacēlāja vietā. Izrādās, ka tadu jums papildu neērtības un par to es patiešām no sirds atvainojos.

R RXX 25.05.2023

Nesapratu, par ko kaunināt uzņēmumu. Pakalpojums bija pacēlāja izīrēšana, un šo pakalpojumu arī saņēmāt. Vai tad uzņēmums ir vainīgs, ka mašīnas ne tur noparkotas? Dīvainie cilvēki…

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes