LV RU
www.sudzibas.lv Apranga Sieviešu augstpapēžu kurpes

SIA"APRANGA LV" veikals ALDO Spice - Sieviešu augstpapēžu kurpes

Spices tirdzniecības centrā veikalā "ALDO" iegādājos sieviešu augstpapēžu kurpes 26.07.2013g. Nēsājot dažas dienas tas ir līdz 05.08.2013g. konstatēju ka labajai kājai purngalā sāk plaisāt zeltītais pārklājums.
Aiznesot uz ALDO veikalu 05.08.2013g., un griežoties pie veikala vadītājas IEVAS SMUKAUSES ar pretenziju preci samainīt vai atgriezt naudu. Veikala vadītāja Ieva Smukause vienpersoniski veica slēdzienu ka bojājums radies ārējas mehāniskas iedarbības rezultātā! Pieprasot lai parāda kādu dokumentu ka viņa ir tiesiska veikt šadu ekspertīzi Ieva Smukause teica ka iedos vizītkarti! Kā arī palūdzot uzrakstīt iesniegumuno klienta puses tika atbildēts lai rakstu mājās un jābūt rakstītam uz datoru, redziet viņiem nav jādot man iesnieguma forma kuru varu aizpildī lai kurpes nodotu uz vēl kādu ekspertīzi. Paprasot ja nododu pēc cik ilga laika ir atbilde, atbildēja nezinu, parasot ko nozīmē 631pants., arī nezinot un vispā es kā klients lai ejot ārā rakstī savu iesniegumu uz soliņa pie SPICES un sūtot pa pastu uz veikalu. Tā kā es atteicos iet ārā jo kurpes es nopirku veikalā, bet sanāk ja ir problēma tad veikala vadītāja Ieva Smukause dzen ārā no veikala. Tā kā es vēlējos no savas puses šo jautājumu atrisisināt un nepametu veikali veikala vadītāja Ieva Smukause izsauca Spices apsardzi. Spices apsardzei paldies jo bija ļoti saprotoši un palūdza veikala vadītājai Ievai Smukause lai klientam iedod formu kuru jāaizpilda lai veiktu ekspertīzi, iedodot formu tika noteikts no ievas Smukauses puses ka tā būšot labāk ka klientam iedod šo ienieguma formu. Sanāk tā kad pērku apavus ALDO veikalā es varu tur atrasies, bet kad problēma klientu dzen ārā un es traucējot strādā. Tikai Ieva Smukause atrodas darbā un kā es viņai varu kā klients traucēt strādāt. Tikai neaizdomājas ka viņa kavē man laiku!!! Problēma nav atrisināta....... Pievienoju bildes!

Sh

Komentāri (8)

Ti Tince 07.08.2013

Fui, kā var tāda persona strādāt tirdzniecībā! Viņa pat elementārākās Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas nezina.

Li Lily1 07.08.2013

Saprastu, ja tas būtu noticis kādā walking tipa apavu veikalā, bet ALDO apavi ir salīdzinoši dārgi. Vadībaia vajadzētu padomāt par to kādus darbiniekus viņi pieņem darbā. Tā vien liekas, ka šī veikala vadītāja nekad dzīvē nav pieņēmusi apavus ar sūdzību, kur nu vēl zinātu elementārus klientu apkalpošanas un pieklājības standartus. Tur tak uz aci var redzēt, ka tāda plēve nonāktu agrāk vai vēlāk. Liels FUJ veikalam, laikam neriskētu tur pirkt apavus. Ceru, ka šī kliente panāks situācijas atrisinājumu sev par labu!

Sh shbalina 08.08.2013

Apavien cena bija ok 26.90LVL ar atlaidi, bet pilnā cena 50LVL! Protams esmu nodevusi apavus uz ekspertīzi kuru veic 30 darba dienu laikā! Bet kas mani pārsteiz kaveikals nevālas un negrib saglabāt ok par sevi reputāciju, jo no paša sākuma es biju par lai samaina pret identiskām, lai nav kautkāda naudas atgriešana lai nekavētu viens otram laiku jo pat neprofesināls redz ka tā plēve ātri vai vēlu nonāktu!!!
Laikam cilvēki baidās kautkādas ekspertīzes ... varu piebilst ka LV nebiju pirkusi neko kādus gadus divus un laikam šis uz kādu laiku būs pēdējais pirkums!

Di Ditas 14.08.2013

Izklausās, ka tā vadītājai jāiet pamācīties skolā. Izsaukt apsardzi, tas taču vispār murgs kaut kāds. Aprebežotības kalngals.

Xk xkatyy 21.08.2013

Sakšu ar to, ka man pašai ir tāda modeļa kurpes un jau 3 mēnešus tiek valkātas un nekādas sūdzibas nav, tapēc nevajag spriest par brenda kvalitati pēc vieniem apaviem, jo vienmēr var gadīties kāds brāķis, kas ne pavisam neliecina par šī brenda vispārejo kvalitāti. Protams arī klientam pret apaviem ir jāizturas saudzīgi un nevajag pie katra bojajuma skriet atpakaļ uz veikalu un pieprasīt atgriezt naudu, jo ļoti iespējams, ka šis bojājums ir radies jūsu nesaudzīgas apavu nēsāšanas dēļ. Un klientam ir jāsaprot, ka veikala darbinieki arī ir tikai cilvēki, un viņi nav atbildīgi par apavu ražošanas kvalitāti, tapēc nevajag vērsties pie viņiem agresīvā tonī, itkā tieši šis konkrētais darbinieks būtu atbildīgs par to, ka jums saplīsuši apavi! Ir pilnīgi skaidrs, ka šī kliente šeit rakstot ir veiksmigi izmantojusi pārspīlējumus un visu pagriezusi sev par labu, jo tikai tada rakstura cilvēks spētu uztaisīt publisku breku un vēl teret laiku šāda veida ierakstam, dēļ kurpēm, kuras iegādajas par 26.90 ls! Vajag mierīgi aiziet uz veikalu, palūgt uzrakstīt prasījuma pieteikumu, kuru 10 dienu laikā izskata ekspertize(ne jau veikala vaditaja, bet gan kvalificēts eksperts) un dod slēdzienu, pēc kura arī attiecīgi talāk rīkojas, nevis aiziet un taisīt skandalu+personigi apvainot darbinieku un pieprasīt, lai tulīt atgriež naudu un pēctam brīnīties, ka tiek izsaukta apsardze. Domājiet ar galvu, nevis akli tiecaties uz kkadu savu izdomātu taisnību! Esirt pieklājigi un, tad arī pret jums bus pieklājīgi!

Av Avarse 21.08.2013

xkatyy Tu esi šī veikala vadītāja, ka tik ļoti pārzini - kā pēc Tava rakstītā var noprast - veikala darbinieka attiekmi un viņu spējas risināt problēmu? Es uzskatu, ka kliente būtu saņemusi kvalitātīvu servisu diez vai viņa šeit rakstītu kaut ko. Tev tā nešķiet?

Xk xkatyy 24.08.2013

Neesmu šī veikala vadītāja, bet zinu šo situāciju. Serviss bija kvalitatīvs, vienkarši šī kundze nevēlējās rakstīt prasījuma pieteikumu, bet gan uzreiz saņemt naudu atpakaļ, bet diemžēl ALDO likumi to neatļauj, un pat vadītājs uz savu roku nedrīkst noteikt defekta cēloni un atgriezt naudu uzreiz. Šī kliente, laikam, nesaprata, ka cilvēks dara savu darbu ta ka tas ir noteikts un sāka klaigāt un apvainot veikala vadītaju jau personīgi, kas ir ļoti nesaprātīgi no pieauguša cilvēka puses. Un nē, man nešķiet, ka viņa saņēma sliktu servisu. Ir labi zināms, ka cilvēki ir dažādi un to uztvere tapat, tādēļ citi raksta sūdzības utt, par katru mazāko sīkumu, kā piemēram, šajā gadījumā, kad cilvēks sāk klaigāt, apvainot utt, kaut arī viņai tika mierīgi pateikts, ka ir jānosaka defekta cēlonis pirms naudas atgriešanas.

Sh shbalina 26.08.2013

Atbildu tieši Tev xkatyy, izlasi uzmanīgi manis rakstīto!!! Es kā klients vēlējos ātri atrisināt šo problēmu un neprasīju naudu atpakaļ, bet tikai vēlējos lai samaina pret identiskām kurpēm! Un var jau redzēt ka tā nav mana vaina jo nagi otrādi man neaug ...
Kā arī izlasi kas rakstīts par prasījuma pieteikumu vai gribēju rakstīt, vai tomēr man palūdza iziet ārā uz soliņa uzrakstīt! UN ALDO Spices vadītājai ir tikai nosaukums VADITAJA, bet sajēgs nekādas kas viņai būtu jāzina un jādara kā veikala vadītājai.

P.S. ja Tev bagātai 26.90LVL neko nenozīmē, tad atceries ka citam gan nozīmē vienalga kāda summa ko viņš pats ir nopelnījis!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes