www.sudzibas.lv Apranga piespiedu lojalitāte uz klienta rēķina

Apranga - piespiedu lojalitāte uz klienta rēķina

Dalos ar pieredzi Mango (Galerija Riga), kas darbojas Apranga Group tīklā.

17.09. veicu pirkumu, bet nākamajā dienā preci atgriezu, jo tā man nederēja. Tā vietā, lai atmaksātu naudu, man tika uzspiesta dāvanu karte, izmantojama tikai viņu veikalos un ar termiņu.

Kad pieprasīju skaidras naudas atmaksu, pārdevēja norādīja, ka tas esot iespējams tikai pēc vadības lēmuma — tātad man jādodas uz veikalu atkārtoti un jālūdzas par savu naudu. Tas ir dubults pazemojums klientam.

Šī politika ir nekas cits kā piespiedu lojalitāte uz klienta rēķina. Ja neiepērcies atkārtoti tikai pie viņiem, tad zaudē savu naudu. Turklāt par šādiem noteikumiem netiek informēts pirms pirkuma — tos atklāj tikai pēc fakta.

Šāda prakse ierobežo patērētāja brīvību, ir manipulatīva un aizskaroša.

5 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (2)

B Beta1234 3 st atpakaļ

Jums iespējams vajadzētu palasīt patērētāju tiesību noteikumus. Iepērkoyies klātienes veikalā pārdevējiem ir piemākums pieņemts preci atpakaļ tikai gadījumā, ja prece ir brāķēta! Klātienes veikalā jums ir iespēja pielaikot, aptaustīt un apskatīt visas preces. Tāpēc tas, ka jums veikals piešķīra dāvanu karti vel ir labi, jo ir veikali kur arī tādu praksti nepiekopj!
Padomājiet arī no veikala puses! Ja katrs pircējs nopirks preci aizies mājās un nākamajā dienā atnesīs atpakaļ! Un ir cilvēki, kuri apģēbu uzvelk uz pasākumiem un tad atgriež, itkā tomēr neder! Diezvai jūs pati gribētu pirkt lietas kas pabijišas pie neskaitāmiem cilvēkiem mājās!

D DDpretenzija 2 st atpakaļ

Labdien! Jums ir ļoti daudz pareizrakstības kļūdas. Konkrēti šjā veikalā ir noteikta preču atgriešanas politika: “Preču apmaiņu vai maiņu pret Apranga grupa dāvanu karti var veikt 30 dienu laikā kopš iegādes brīža, uzrādot kases čeku.”

Šāds formulējums ir nekorekts un maldinošs, jo jēdziens “preču apmaiņu” nav skaidri definēts. Pircējs pamatoti var saprast, ka šī “apmaiņa” var nozīmēt gan apmaiņu pret citu preci, gan apmaiņu pret naudu (naudas atmaksu). Ja “Apranga grupa" faktiskā politika paredz tikai apmaiņu pret citu preci vai dāvanu karti, tad būtiksi ir norādīt - "naudas atmaksa netiek veikta”, pretējā gadījumā uzraksts ir nekorekts un interpretējams.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes