LV RU
www.sudzibas.lv Amigo Attieksme pret klientu

Amigo - Attieksme pret klientu

''Amigo'' attieksme pret klientiem.
Jau diezgan ilgu laiku esmu ''Amigo'' klients, izvēlējos priekšapmaksas karti pēc negatīvas pieredzes citā telekomunikāciju kompānijā, kas bija saistīta ar līgumiem . Sapratu, ka negribu vairs būt saistīta ar līgumu ne 12, ne 24 mēnešus, tāpēc izpētīju, ko operatori piedāvā un izvēlējos ''Amigo'' tarifu ''Lielais''
Pakalpojums Lielais
Neierobežoti zvani un īsziņas uz lielākajiem tīkliem Latvijā
Izdevīgi zvani uz ārvalstīm sākot no 0.13 €/min
Ikmēneša bezmaksas 30 MB Latvijā
ar iespēju palielināt interneta apjomu
Iespēja pieslēgt Izmaksu kontroli*
Maksa 4.99 € mēnesī
(kopēts no amigo.lv mājaslapas)
Jāatzīst, ka tiešām daudz mēdzu runāt pa telefonu, tāpēc mani šajā piedāvājumā viss apmierināja.
Jau vairāk kā gadu gan es, gan bērns lietojām šo pakalpojumu un viss bija super .
Līdz vakardienai, kad saņēmu sekojošu sms: ''Amigo tīkla uzskaites sistēmā konstatēti netipikli ilgi zvani. Tas aizskar citu lietotāju intereses.Lai noskaidrotu apstākļus, lūdzam sazināties ar mums pa tālr. 80700000''
Tajā dienā man nebija laika ar viņiem sazināties, ko ļoti nožēloju, kad nākošajā rītā konstatēju, ka man ir atslēgti izejošie zvani un sms.
Zvanu uz ''Amigo", operatore apstiprina faktu, ka tiešām zvani atslēgti minētā iemesla dēļ un iesaka izlasīt mistiskus noteikumus internetā. Prasu ,vai kautkas par šo ir minēts informatīvajā materiālā, kas ir pievienots priekšapmaksas kartei,to pērkot, viņa atbild, ka nezin. Uz jautājumu par iespējamajiem situācijas risinājumiem saņemu atbildi: ja apsolāties mazāk runāt, pieslēgsim zvanus atpakaļ. Prasu, vai ''Amigo'' vēlas man norādīt , cik daudz drīkstu runāt pa telefonu , operatore atbild, ka nē un tālāk neko nevar paskaidrot.
Tātad rezumē: esmu samaksājusi par pakalpojumu līdz 01.07., operators to ir bez brīdinājuma ir atslēdzis , pamatojoties
uz mistiskiem , viņam vien zināmiem noteikumiem.
Esmu palikusi bez sakariem , turklāt , izrādās, aizskaru citu lietotāju intereses.
Laikam jāatvainojas, ja esmu kādu aizskārusi, daudz runājot pa telefonu.
Laipni lūgti ''Amigo''!

Komentāri (1)

Izrēķiniet summu, ko operators ir Jums parādā un nosūtiet viņam standarta rēķinu. Iesaku vēl arī pieskaitīt zaudējumus, kuri radās dēļ tā, ka nevarējāt veikt zvanus.
SIA "ZetCOM" rekvizīti:
Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039
Reģ.Nr.40003582107
PVN reģ.Nr. LV40003582107
Banka: AS Swedbank
Kods: HABALV22
Konts: LV49HABA0551002270002

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes