www.sudzibas.lv AirBaltic Slikts serviss un stjuartes ētika

AirBaltic - Slikts serviss un stjuartes ētika

Airbaltic lidojuma laikā stjuarte ignorē nospiestu izsaukuma pogu, vienlaicīgi tup uz grīdas un sarunājas ar pasažieri.
Manuprāt, apkalpes darbiniekiem ir ētikas normas, kuras ir jāievēro. Esmu kārtējo reizi vīlusies airbaltic kvalitātē, kā arī šokēta gan par ētikas normu neievērošanu, gan paviršo atbildi uz iesniegumu.
Rakstīju airbaltic, saņēmu atbildi, citēju:
"atbildot uz jūsu jautājumu par apkalpes komunikāciju ar pasažieriem, vēlos jūs informēt, ka gadījumā, ja tiešie darba pienākumi netiek ietekmēti, ja netiek apspriesti jautājumi par politiku, reliģiju, rasismu un minētā saruna nav ārpus pieņemtajām morālajām un ētiskajām normām, tad stjuartu komunikācija ar pasažieriem ir pieļaujama. "

tātad, pēc airbaltic pārstāvju rakstītā secināms, ka tiešie darba pienākumi netika ietekmēti... Nospiestā izsaukuma poga ir jāignorē un jāčalo, tupot uz grīdas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes