LV RU
www.sudzibas.lv AirBaltic Slikts serviss

AirBaltic - Slikts serviss

Pirku 4 biļetes uz reikjaviku ģimenes ceļojumam pusgadu iepriekš, plānots atvaļinājums. Ne maza summa. Iemaksāju 50%. 20 dienas pirms ceļojuma saņemu paziņojumu, mēstulēs, ka sakarā ar to ka neesmu samaksājis atlikušos 50% esmu zaudējis gan biļetes, gan naudu. Zvanu uz airbaltic, tieši to apstiprina, bez variantiem ko darīt. Jā, pirms pusgada pērkot ar maziem burtiņiem kaut kas tāds bija rakstīts. Milzīgs noslēpums kāpēc airbaltic atšķirībā no jebkura cita servisa, neņēma nākošo maksājumu automātiski vai vismaz atgādinājuma īsziņu neatsūtīja. Jūtos kā legāli apkrāpts, visnotaļ maksātspējīgs klients uz kuru biiis dziļi nospļauties. Ceru nekad neizmantot šo krāpnieku pakalpojumus.

21.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (12)

hartijs 21.07.2019

Jāsniedz tiesā! Skaļi viņiem to paziņojot. Jāizstudē vēlreiz līgums un patērētāju tiesības.
Man tā bija ar IZZI. Oficiāli pārtraucu līgumu, bet šie tik sūta rēķinus. Aizgāju, paņēmi izziņu, ka līgums ir pārtraukts,- pieliku klāt rēķinus un pateicu, ka ar šo eju uz tiesu. Kā skudru pūznī sāka skraidīt. Pēc 15 minūtēm paziņoja, ka no visiem iespējamiem sarakstiem esmu dzēsts un nekādi rēķini netiks sūtīti.

Tu Turkey901 21.07.2019

Par ko iesniegums tiesā? Klients nepiepazinās ar noteikumiem, par kuriem parakstījās, un tad vēlāk aizmirsa nosegt nenomaksāto daļu par pakalpojumu, termiņš iztecēja un rezervācija tika pazaudēta/ dzēsta, kas ir parastā prakse ar avansa maksājumiem (drošības naudu).

Da Dainis Ozoliņš 21.07.2019

Tiesā es neko nesniegšu, jo no formālā viedokļa viss kārtībā. Kas nav kārtībā ir pati sistēma. Es tiešām nezinu nevienu imtetnetā mītošu servisu, kas nav spējīgs automātiski noņemt nākošo maksājumu. Es pret to neiebilstu un man nav ne mazāko problēmu to veikt. Sākot ar Netflix, beidzot ar airbnb. Airbnb, piemēram dažas dienas pirms maksājuma noņemšanas atsūta paziņojumu ka noņems. Un noņem. Airbaltic vienkārši anulē biļeti 20 dienas pirms lidojuma. Tā ir attieksme.

donna b 21.07.2019

Nu beidz mulki telot. Ja tu pats neesi kaut kur piekritis/iekeksejis ka piekriti automatiskai naudas nonemsanai, NEVIENAM piegadatajam nav tiesibu to darit. Kapec AB nav tadas opcijas ir cita diskusija. Vai ari kapec atgadinajumu par maksajumu nav atsutijusi. Bet kopumaa, ja maksa lielu naudu, varetu ari atcereties, ka vel japiemaksa un seit nav AB vaina ka esi tik aizmarsigs.

Da Dainis Ozoliņš 21.07.2019

Tad nosauksim šo sūdzību par ķeksīša trūkumu airbaltic lappusē. Ceru, tev nekad neviens ķeksītis pēc pusgada nemaksās 400 eirikus gudrītis.

Vi vitols 22.07.2019

Es domāju, ka sākumā ar airbaltic šo situāciju vaig risināt mierīgā ceļā, iesniedzot vienkāršu vēstuli.

Da Dainis Ozoliņš 22.07.2019

Pierādīt Airbalticam, ka viņu sistēma ietver smalkas, legālas izkrāpšanas komponenti, kas balstās uz mūsdienu aizņemtā cilvēka aizmāršību? To viņi tāpat apzinās sistēmu veidojot. Vienīgais, ko varu, padalīties ar līdzcilvēkiem, lai mazāks skaits iekrīt.

Kl kla 22.07.2019

Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta. Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka nauda no Jūsu bankas konta netiks noskaitīta automātiski un maksājums(-i) jāveic, izmantojot sadaļu “Mana rezervācija”. - Informācja AB mājas lapā

Kl kla 22.07.2019

četrās daļās – ja maksa par rezervāciju pārsniedz 200 EUR un līdz izlidošanai ir vismaz trīs mēneši.
Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta. Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka nauda no Jūsu bankas konta netiks noskaitīta automātiski un maksājums(-i) jāveic, izmantojot sadaļu “Mana rezervācija”.

Da Dainis Ozoliņš 01.08.2019

Kāpēc man jāseko kaut kādam grafikam, ja es apriori piekrītu maksāt pat biļeti? Mana piekrišana pirkt, pirkums kā tāds ļauj kompānijai ņemt naudu no kartes naudu kad tai iepatīkas. Tā dara visi, sākot ar airbnb un beidzot ar vietējiem sporta klubiem. Saprotu, ja tā mēģinātu, bet būtu atteikums. Nē, redz es aizmārša, redz es neesmu lasījis un atcerējies noteikumus, redz kāds idiots kas zaudējie pats savu naudu 20 dienas PIRMS lidojuma.. un vispār ko kasos. Nē, es uzskatu, ka nevis es aizmārša, bet Airbaltic nodarbojas ar krāpniecību, izveidojot SLIKTU SERVISU par ko arī ir sūdzība.

Ах вот как эта фирма платит такие высокие ЖАЛОВАНИЯ своему руководству... Вот с кого берут примеры как слупить деньги за НЕОКАЗАННЫЕ услуги некоторые государства по транзиту...

Da Dainis Ozoliņš 01.08.2019

Mana sūdzība ir par SLIKTU SERVISU, sliktiem noteikumiem, kas noveda pie naudas un biļetes zaudēšanas. Jā, Airbalticam mani ir viegli vainot aizmāršībā un vēl vieglāk piesavināties manu naudu 20 dienas pirms lidojuma izveidojot noteikumus, kas līdz tam noved. Un te es vainoju Airbaltic. Nav nekādu mistisku šķēršļu Airbalticam noņemt naudu automātiski no kartes kā to dara jebkurš normāls serviss, jo es pērkot pakalpojumu piekrītu arī maksāt. Tas nav šķērslis ne vienam sākot ar Airbnb, beidzot ar vietējo sporta klubu. Toties Airbaltic izgudro problēmu un uzskata ka viss ir normāli. Piedodiet, nav gan.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes