www.sudzibas.lv AirBaltic Neatbildīga rīcība pret klientu

AirBaltic - Neatbildīga rīcība pret klientu

Situācija sekojoša: Ģimene (Sieva, divi bērni (3 gadi un 11 mēneši, vīrs) ceļoja no Londonas (Getvika) uz Latviju. Vīram pie iečekošanās tika samaksāta papildus maksa par izvēlētu vietu tuvāk ģimenei. 3 stundas pirms lidojuma tika paziņots, ka viņš ir stand by. Rezultātā sievai ir stress un vairs nav iespēja bērnu barot ar krūti. Kur palika samaksātā nauda? Vai vispār Jūs domājat ar prātu, kā sieva ar diviem maziem bērniem ceļo viena pati. Šis tā netiks atstāts, sūdzēšos citām iestādēm.

Papildināts Ieva Bērziņa 20.07.2017

Nesaprotu ar kuru vietu kompānija domā, ka uzliek stand by klientu, kurš speciāli samaksājis par vietu. Atgrieziet naudu!

Komentāri (2)

G Gunars1987 21.07.2017

Jūs varat sūdzēties vienalga kurā iestādē gribat bet gandrīz visās aviosabiedrības ir ka biļetes pārdod vairāk nekā ir vietas jūsu vīrs tika ar citu reisu.

TasEsLV 21.07.2017

Jautājums - jūs biļetes pirkāt kopā? Aviosabiedrības NEDRĪKST izsēdināt bērnu pavadoņus un šādās situācijās primāri tiek izsēdināti tie kas piesakās, ja nepiesakās tad izloses kārtībā tie kas ceļo vieni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes