www.sudzibas.lv AirBaltic Ignorē klientus un nevēlas uzņemties atbildību!

AirBaltic - Ignorē klientus un nevēlas uzņemties atbildību!

Jau vairāk kā pirms divām nedēļām man tika aizkavēts reiss par 3h, kā rezultātā nokavēju arī savienoto reisu un galamērķī nonācu 12 h vēlāk. Līdz pat šim momentam neesmu saņēmusi savu bagāžu, taču sazināties ar airbaltic ir praktiski neiespējami. Uz e-pastiem man netiek atbildēts vispār, un klientu apkalpē neviens nav ieinteresēts palīdzēt. Regulāri tieku sūtīta pie citiem kolēģiem, vai tiek pāradresēts zvans uz numuriem, kas neceļ klausuli. Airbaltic nevēlas uzņemties atbildību par notikušo, un, ja izdodas kādu sazvanīt, tad "rāda ar pirkstiem" uz jebkuru citu aviokompāniju, lidostu utt.

14.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (2)

B Bez_vārds 14.07.2022

Es domāju ,ka varat jau aizmirst par savu bagāžu. Kas pazudis tas ar galiem prom.

S Spuris 14.07.2022

Kā jau Latvijas kantoris - viss šķērsām.Laikam Knariņš ar Pūkaino rakņājas pa čemokoferiem meklējot sev vērtīgas lietas pirms viņus izsūtīs uz turieni no kurienes nākuši vai uz nārām ''atpūsties'' līdz mūža galam iesēdinās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes