LV RU
www.sudzibas.lv AirBaltic Bagāžas aizkavēšanās/nozaudēšana.

AirBaltic - Bagāžas aizkavēšanās/nozaudēšana.

Atgriežoties lv no turcijas 04.07.19. Reiss bt7718 secinājām, ka nav bagāžas. Iesniedzām pieteikumu, ka pazuda mūsu bagāža.
Mums lika saprast, bagāža palika antālijas lidostā un pāris dienās būs jau lv un mums atvedīs uz mājām.
Katru dienu zvanījos un apmeklēju iedotu mājas lapu, lai redzētu, kas notiek ar mūsu bagāžu. Rezultātu nebija... Nepalīdzēja pagāžu saturu apraksts...
Zvanoties uz arrival services numuru, aģenti solījās pārzvanīt, neredzot nekādus rezultātus par mūsu bagāžu, ne no antālijas lidosta, ne no lidosta rīga.
Nevienu reizi, kad solijās pārzvanīt un paskaidrot, kas ir ar bagāžu, nepārzvanija.
Nevarēja saprast vai rīgas lidosta ir sazinājusies ar antālijas lidostu. Neredzot nekādas piezīmes, kur ir mūsu bagāža.
Man lika rakstīt uz citu e-pastu, jautāt ko tālāk mums darīt, kā rīkoties... Meklēt pašiem risinājumu.
Zvanījos katru dienu un līdz 19.07.19 dzirdēju tikai negatīvu atbildi,
"jūsu bagāža vēl nav atrasta".
"nav nekādas ziņas, es neko neredzu".
"es visu noskaidrošu, sazināšos ar lidostu un jums tuvākajā laikā pārzvanīšu".
"vai jums mūsu aģens nepārzvanija? Bet es atdzīmēšu lai jums pārzvana".
"jūs tik ilgi jau gaidiet, bet ziņu nav"
"es jums iedošu antālijas lidostas telefona numuru, ja mums būs, uzzvaniet un pajautājiet viņiem par savu pagāžu".
Tas mani šokēja 18.07.2019 man teica, lai zvanos pati uz antālijas lidostu un meklēju savu bagāžu: (
labi, ka nelika vēl aizlidot un meklēt klātienē.
Protams biju dusmīga, bija sajūta, ka pati pazaudēju mūsu ģimenes koferi, noliku kaut kur un aizmirsu.
Uzrakstīju airbaltic sūdzību, kāpēc mums ir jameklē bagāža. Pie kā vajag griesties, kam vajag rakstīt un ko darīt, lai beidzot bagāža nonāktu no antālijas lidostas uz rīgas lidostu.
Atbildi nesagaidīju...
Neko darīt, cerēsim rēķins būs bankrotā neiedzīs, sākam ar meitu zvanīties uz antālijas lidostu. 19.07.19 mums sazvanīties neizdevās, tālāk par ievadītiem kodiem un gaidīšanu mēs netikām...
Bet 20.07.19 mana meitai, kurai 30.08. Būs 16 gadi, centās atkal sazinājās ar antālijas lidostu. Sākumā telefonu zvanus nolika... Tad meita atrada e-pastu. Uzrakstīja, ka nevar sazvanīt, ka noliekot nost klausuli.
Bet vai viņiem neesot palicis no 04.07.19 bagāza ar nr bt605647
vēlak atnāca atbilde no antālijas lidosta. Atvainojās, ka nebija uz vietas kas runājot angļu valodā un bija visi aizņemti. Ar tādu numuru bagažu neatrodot, lai apraksta koferi. Meita aprakstīja... Esot pāris bagāzas, bez numuriem un reģistrēšanas biļetēm.
Ir... Ir... Ir mūsu bagāža. Tagad e-pasta maiņa ar informāciju, kas ir bagāžā iekšā.
Smieklīgākais, ka informāciju, kas ir bagāžā iekša jau uzrakstīju 07.07.19 [slēpt]@havas.net e-pastam.
Meita ar antilas lidosta darbinieku salidzināja sarakstus, kas ir bagāžā un jā, tas ir mūsu koferis:)
protams, darbiniekam bija intrese, kāpēc mēs viņu meklējam tikai tagad 20.07.19 nevis uzreiz 04.07.19
air baltic un lidosta rīga... Jūs nopietni!
Nevarējāt atrast nozaudēto bagāžu 16 dienas, bet manai meitai tas aizņēma pāris stundas...
Viņiem nebija atsūtīta informācija no lidostas rīgas un air baltic par nozaudēto bagāžu 04.07.2019 pagāža saturs arī nē. Kam tad es to rakstīju? Ja informācija netika ievadīta sistēmā!
Šaubos, ka man kāds to izskaidros.
Pateicoties manai meitai, mūsu pazudusi bagāža ar tuvāko reisu lidoja uz lv.
Naktī saņēmu e-pastu no [slēpt]@havas.lv
viņi beidzot esot saņēmuši manu bagāžu!
Vai tiešām?
Es centos 20.07.19 no pulkstens 15.53-20.45 jūs sazvanīt havas arrival services.
Lai saprastu, ko man darīt.
Vai mana bagāža būs drošībā. Rīgas lidosta palīdzēt un atbildēt uz šo jautājumu nevarēja, ja lidojāt ar air baltic, sazinaties ar viņiem...
Sazināties nebija iespējams, aģenti visi bija aizņemti, gaidīju uz telefona līnijas pat līdz 19 min.
No rīta beidzot sazvaniju, kur meitenei šo situāciju izskaidroju. Kāpēc meita atrada un sarunāja bagāžas atgriešanos atpakaļ uz lv, bet jūs nevarējāt palīdzēt atrast mūsu bagāžu. Diemžēl viņa nevarēšot atbildēt, viņai neesot nekādas informācijas, kāpēc tā notika.
21.07.19 pulkst 16: 19 tnt kurjers atveda mūsu bagāžu.
Lidosta rīga un air baltic bagāžu nevarēja atrast un informāciju sniegt 16 dienas.
Mana meita nokārtoja to visu 24 stundu laikā!
Jasaka paldies, havas arrival services aģentei, kuri ieteica pašiem zvanīt un meklēt.
Mums esot japriecājās, ka tik ātri tikām pie bagāžas, citi gaidot ilgāk.
Mēs priecājamies! Un lielu paldies saku tikai un vienīgi savai meitiņai. Žēl, ka to neizdarījām ātrāk. Tad nebūtu saldumi saspiesti, pakusuši un trauslie suvenīri sabojāti...
Tāda nepatīkama pieredze bija mūsu ģimenei ar bagāžas neklēšanu. : (

22.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

In

Komentāri (5)

really? 22.07.2019

Nevienam nepatiik histeerikji,kas nepartraukti zvanaas!
Biidiet tad savu visgudro meitinju uz Rigas lidostu stradat,nakamreiz samekles jusu nozaudeto bagazu un par to vel algu sanjems :D

In Ingausis 22.07.2019

Pirmkārt, par histēriju nebija nekas minēts. Un gan jau meita pati izlems kur strādāt.

La Laika smiltis 22.07.2019

Ārkārtīgi "gudrs"komentārs! Paklusē labāk. Ja pašam bagāža pazudīs, kādu dziesmu dziedāsi?

Rx RXX 22.07.2019

Nebūtu zvanījusies, droši vien koferi atrastos pēc gada...par ko tāds rūgtums?

In Ingausis 22.07.2019

RXX es Jums piekrītu, ja nebūtu zvanījusies, iespējams pēc gada būtu savu bagāžu saņēmusi.
Rūktums attieksmē, ka mēs paļāvāmies un gaidījām. Mēs ticējām, ka viņi visu izdarīs un mēs savu bagāžu saņemsi pāris dienās.
Bet labi ka tā, nevis pēc gada :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes